ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد کشاورزی در دانشگاه رودهن (5 اردیبهشت 92)

جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد کشاورزی در دانشگاه رودهن (5 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تصویب راه‏اندازی رشته مهندسی کشاورزی علوم و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی‏ارشد در این واحد دانشگاهی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مجیدولی شریعت‏پناهی اظهار کرد: در پی جامع شدن دانشگاه آزاد رودهن که حاصل سال‏ها تلاش جمعی مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی و پیگیری رئیس این واحد دانشگاهی بود و برای توسعه این دانشگاه رشته‏هایی که امروز از نیازهای علمی کشور است، بررسی و برای تصویب آنها اقدام شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از میان رشته‏های پیگیری شده، سه رشته مهندسی زلزله، آلودگی محیط زیست و زبان و ادبیات فارسی و ادبیات مقاومت در مقطع کارشناسی‏ارشد پس از گذراندن مراحل تصویب در دانشگاه آزاد اسلامی برای تصویب نهایی به وزارت علوم و فناوری ارسال شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: همچنین رشته مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی‏ارشد به تصویب نهایی وزارت علوم و فناوری رسیده و این دانشگاه در مهر ماه سال تحصیلی 93-92 در این رشته جذب دانشجو خواهد داشت.

کلمات کلیدی: جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد، ارشد کشاورزی، دانشگاه رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانشگاه آزاد، رشته مهندسی کشاورزی علوم و صنایع غذایی

آمار بازدید: 871 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image