ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی (5 اردیبهشت 92)

راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی (5 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس از راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جابر قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش مراکز علمی و دانشگاهی در جامعه امروز امری مهم است و باید به این امر توجه کنیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دانشگاه‌ها و ارتقای دانش و تخصص فارغ‌التحصیلان باید مورد تاکید بیشتری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس از آغاز ثبت‌نام در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی پارس در رشته‌های کاردانی ترمی بدون کنکور آغاز شد.

قاسمی تصریح کرد: منطقه ویژه پارس، تمدنی صنعتی با تنوع وسیع و جامعی از تخصص‌ها است و تبدیل پایتخت انرژی کشور به پایتخت دانایی در راستای توسعه صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تاثیر آن بر کل منطقه از اهداف بلند مدت این سازمان است.

وی اضافه کرد: برای دستیابی به این هدف و دانش‌افزایی در عصر دانایی، ناگزیر به توسعه پرشتاب علمی و بستر سازی برای تربیت نیروهای متخصص و مطابق نیازهای منطقه هستیم.

این مسئول افزود: زمان ثبت‌نام این دانشگاه در رشته‌های کاردانی فنی صنایع شیمیایی (پالایش گاز)، کاردانی حرفه‌ای حسابداری (حسابداری مالی)، کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی(صنعتی)، کاردانی حرفه‌ای اطفای حریق شهری و کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی از تاریخ هفتم اردیبهشت تا 14 اردیبهشت ماه امسال است.

قاسمی از راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس خبر داد و ابراز داشت: این دانشگاه با 21 رشته تخصصی و نزدیک به 1700 دانشجو در توسعه علمی و تربیت نیروهای متخصص، نقشی برجسته دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و عنایت خاص وی به تقویت حضور دانشگاه در عرصه صنعت، شاهد پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی در قطب اقتصادی و انرژی کشور باشیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی، دانشگاه علمی کاربردی، پارس جنوبی، علمی کاربردی، رشته های تحصیلی علمی کاربردی، رشته تخصصی علمی کاربردی، رشته جدید علمی کاربردی

آمار بازدید: 1439 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image