ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تأسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز (3 اردیبهشت 92)

تأسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز (3 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی و تأسیس دانشکده‌های جدید در این دانشگاه جامع برای سال تحصیلی آینده خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن مروتی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: راه‌اندازی دانشکده علوم ‌و فنون نوین در دستور کار دانشگاه شهید چمران قرار دارد که در این دانشکده تمام علوم و فنون جدید مانند نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی که در حال حاضر به ‌‌صورت پراکنده در دانشکده‌های دیگر وجود دارند، تجمیع می‌شوند.

وی همچنین از تصمیم این دانشگاه برای تقسیم دانشکده علوم‌ پایه به دانشکده‌های علوم‌ زیستی، شیمی‌ و پلیمر و فیزیک‌ و علوم‌هسته‌ای خبر داد و افزود: تفکیک دانشکده ادبیات و علوم انسانی به دانشکده‌های علوم‌انسانی و ادبیات ‌و زبان‌های خارجه هم از دیگر مصوبات اخیر هیئت رئیسه دانشگاه است.

رئیس دانشگاه شهیدچمران اهواز با اشاره به مصوبه هیئت رئیسه برای تفکیک دانشکده مهندسی این دانشگاه به سه دانشکده عمران ‌و معماری، مواد‌ و مکانیک و برق ‌و کامپیوتر گفت: در حال حاضر تعداد دانشجویان دانشکده مهندسی با 4 هزار و 500 دانشجو، از بسیاری از دانشگاه‌های استان بیشتر است، بنابراین لازم است این دانشکده تفکیک شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث ساختمان دانشکده عمران و معماری که با همکاری استانداری خوزستان سال گذشته آغاز شده، با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

مروتی یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه در سال جدید را گسترش رشته‌های مقاطع تحصیلات‌تکمیلی عنوان کرد و گفت: امسال اخذ مجوز تمام رشته‌های تحصیلات تکمیلی موجود دانشگاه، برای پردیس بین‌الملل دانشگاه شهید چمران را در دستور کار و پیگیری داریم.

کلمات کلیدی: تأسیس دانشکده‌های جدید، دانشکده‌های جدید، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه شهید چمران، اهواز

آمار بازدید: 468 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image