ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در 2 رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده (3 اردیبهشت 92)

پذیرش دانشجو در 2 رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده (3 اردیبهشت 92)

سرپرست مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد گفت: با توجه به بسترهای آماده شده، برای اولین بار در دو رشته کاردانی حرفه‎ای اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده از مقطع دیپلم دانشجو پذیرش می‎کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، راحله صفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد در سه رشته کاردانی ترمی اصلاح و تربیت، مددکاری مراکز پیش‌دبستانی و اصلاح و تربیت دانشجویان تحصیل می‎کنند.

وی افزود: پذیرش دوره‏های کاردانی حرفه‎ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 92 از روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا روز شنبه چهاردهم این ماه ادامه دارد.

وی ثبت نام در رشته‎های مددکاری و اصلاح و تربیت را در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد عالی توصیف کرد و گفت: فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل به دلیل نیاز جامعه وارد بازار کار می‎شوند.

صفاری گفت: در این مرکز کاردانی حرفه‎ای ناپیوسته ترمی در دو رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده با 140 دانشجو امسال پذیرش دارد.

وی با بیان اینکه شهریه‎های این دانشجویان نسبت به دانشگاه‎های دیگر پایین‎تر است، افزود: متقاضیان باید در تاریخ‎های اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در دوره‎های کاردانی حرفه‎ای ترمی نظام آموزش مهارتی سال 92 اقدام کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو سال 92، جذب دانشجو، رشته اصلاح و تربیت، مددکاری خانواده، رشته مددکاری خانواده، علمی کاربردی

آمار بازدید: 893 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image