ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی اهدای بیمه‌نامه ۵۰ میلیون تومانی به هر دانش‌آموز حادثه‌دیده شین‌آباد (29 فروردین 92)

اهدای بیمه‌نامه ۵۰ میلیون تومانی به هر دانش‌آموز حادثه‌دیده شین‌آباد (29 فروردین 92)

مدیرعامل بیمه ایران گفت: به دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آباد از سوی بیمه ایران بدون دریافت حق بیمه، یک بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز ۱۵ ساله با سرمایه ۵۰ میلیون تومان اهدا شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، جواد سهامیان مقدم مدیرعامل شرکت بیمه ایران امروز در مراسم تمدید قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان با اشاره به ارائه 3 سال خدمت به فرهنگیان و معلمان کشور گفت: امسال چهارمین سال است که قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان از ابتدای اردیبهشت ماه با همان شرایط سال گذشته برای کارکنان شاغل در وزارت آموزش و پرورش ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع همه دارایی‌های آموزش و پرورش و فرهنگیان اعم از درمان، شخص ثالث، مسئولیت و اتومبیل تحت پوشش بیمه ایران است و این قرارداد صرفاً یک قرارداد درمان تکمیلی نیست.

وی در مورد حق بیمه امسال بیمه طلایی گفت: با توجه به اینکه امسال نسبت به سال گذشته تعرفه هزینه‌های پزشکی افزایش پیدا کرده، طبیعی است که حق بیمه‌ها تغییر خواهد کرد.

سهامیان مقدم در این نشست همچنین به پرداخت غرامت فوت حادثه شین‌آباد (آتش سوزی در مدرسه دخترانه شین آباد پیرانشهر) اشاره کرد و گفت: این حادثه که منجر به فوت چند تن دانش‌آموزان شده بود، دیه کامل به خانواده آن‌ها پرداخت شد و به دانش‌آموزان حادثه‌دیده از سوی بیمه ایران بدون دریافت حق بیمه، یک بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز 15 ساله با سرمایه 50 میلیون تومان اهدا شد.

وی همچنین در مورد عدم تمدید قرارداد بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش با این شرکت گفت: این قرارداد از بهمن سال 90 به مدت 4 ماه از سوی بیمه ایران ارائه شد و بیمه ایران آمادگی کامل برای تمدید این قرارداد داشت، اما به دلیل عدم تأمین حق بیمه از سوی سازمان بازنشستگی، این قرارداد تمدید نشد.

مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این قرارداد با توجه به تعداد بالای مشمولان برای شرکت سودآور است یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه این قرارداد به صورت یک مجموعه از بیمه‌نامه‌ها در رشته‌های مختلف دیده شده است، در سه سال گذشته در مجموع سودآور بوده است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم رحیم مصدق، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با بیان اینکه وظیفه اصلی صنعت بیمه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای بیمه ‌شدگان است، گفت: امیدواریم قراردادهایی که با آموزش و پرورش منعقد می‌شود، با کیفیت بهتر از گذشته ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بیمه درمان و تکمیل درمان در حال حاضر یکی از دغدغه‌های جامعه است به نحوی که سهم آن از کل پرتفوی صنعت بیمه بیش از 20 درصد است.

مصدق گفت: در سال گذشته 5 میلیون نفر از مردم در مجموع از خدمات بیمه تکمیل درمان شرکت‌های بیمه استفاده کرده‌اند.

کلمات کلیدی: دانش‌آموز حادثه‌دیده شین‌آباد، دانش‌آموز حادثه‌دیده، دانش‌آموزان حادثه‌دیده، بیمه دانش‌آموزان حادثه‌دیده، میزان بیمه دانش‌آموزان حادثه‌دیده، بیمه، بیمه دانش آموزی

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image