ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پاداش دانشگاه کاشان به دانشجویان مجری طرح های ارتباط با صنعت (27 فروردین 92)

پاداش دانشگاه کاشان به دانشجویان مجری طرح های ارتباط با صنعت (27 فروردین 92)

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان از پاداشی که این دانشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مجری تحقیقات مرتبط با صنعت در نظر گرفته خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محسن بهپور تعداد کل طرح های ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان در سال گذشته را 39 طرح عنوان کرد و افزود: این طرح ها در مقایسه با سال 90 رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: ارتباط هرچه بیشتر علم با صنعت می تواند تولید ملی را رونق بخشد و حماسه اقتصادی را در کشور رقم زند.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان از حمایت این دانشگاه از طرح های ارتباط با صنعت خبر داد و افزود: مطابق مصوبات شورای فناوری و ارتباطات علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پژوهش های کاربردی و صنعتی انجام دهند، در صورت تأیید شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه و تأیید کارفرما (صنعت مورد نظر)، مبلغ سه میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و شش میلیون ریال به دانشجویان دکتری به عنوان پاداش تعلق می گیرد.

وی یادآور شد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت انجام پروژه های صنعتی و تشویق آنها به انجام این گونه پروژه ها برای استفاده از سهمیه استعداد درخشان، امکان تحصیل تا پنج ترم و استفاده از مزایای آن برای آنها امکان پذیر است.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: اعضای هیأت علمی که پروژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی با صنعت تعریف کنند، پس از تأیید توسط شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه توسط دانشجو و تأیید واحد صنعتی، سه امتیاز پژوهانه در قبال دانشجویان کارشناسی ارشد و شش امتیاز پژوهانه در قبال دانشجویان دکتری دریافت می کنند.

کلمات کلیدی: دانشگاه کاشان، پاداش دانشگاه کاشان، جایزه دانشگاه کاشان، طرح های ارتباط با صنعت، طرح های ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان، ارتباط با صنعت، ارتباط دانشگاه با صنعت

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image