ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش درآمدزایی دانشگاه لرستان برای پژوهش از شعبه پولی (18 فروردین 92)

درآمدزایی دانشگاه لرستان برای پژوهش از شعبه پولی (18 فروردین 92)

رئیس دانشگاه لرستان از اختصاص درآمد پردیس این دانشگاه به مسایل پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد.


دکتر حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صدرد صد اعبتارات پژوهشی دانشگاه لرستان در سال گذشته تامین شده و گرنت پژوهشی اساتید به طور کامل پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت اعتبار تشویقی مقالات خبر داد و گفت : سال گذشته 100 میلیون تومان اعتبار تشویقی مقالات به اساتید پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه لرستان درباره کاهش 7 درصدی بودجه پژوهشی سال 92 دانشگاه‌ها و چگونگی جبران آن گفت: دانشگاه لرستان بیشتر در پی اجرای طرح های بیرون از دانشگاه است طرح هایی که مشکلات جامعه را دربر دارد و دراین زمینه هم رشد بسیار خوبی را داشته است.

وی به راه اندازی پردیس بین الملل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: درآمد پردیس بین الملل دانشگاه صرف مسایل پژوهشی و تحقیقاتی خواهد شد.

زمانیان به رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان اشاره کرد و افزود: رشته های دکتری دانشگاه از دو رشته به 47 رشته و رشته های کارشناسی ارشد از 19 رشته به 54 رشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همزمان با افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی امکانات در بخش تحصیلات تکمیلی هم افزایش یافت به طوریکه سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شد و دو دستگاه بسیار پیشرفته در زمینه تحقیقات مواد و علوم زیستی هم درحال خریداری است.

کلمات کلیدی: درآمدزایی دانشگاه لرستان، درآمدزایی، دانشگاه لرستان، پژوهش، پژوهش دانشگاه لرستان، شعبه پولی دانشگاه لرستان، درآمد دانشگاه لرستان، اعبتارات پژوهشی دانشگاه لرستان

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image