ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه امیرکبیر دانشجوی عراقی می‌پذیرد (18 فروردین 92)

دانشگاه امیرکبیر دانشجوی عراقی می‌پذیرد (18 فروردین 92)

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری با چهار دانشگاه عراق، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری این کشور را به صورت بورسیه پذیرش می‌کند.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولین دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بازدید از دانشگاه‌های بصره، کوفه، کربلا و بابیلون عراق، تفاهم‌نامه‌های همکاری با مسئولان این دانشگاه‌ها منعقد کردند.



دکتر سید مصطفی صفوی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ارتقای همکاری علمی، تحقیقاتی میان دانشگاه‌های کشور عراق و دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد و گفت: بر اساس انعقاد این تفاهم‌نامه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بصره، کوفه، کربلا و بابیلون کشور عراق از توانمندی‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.



وی، برگزاری دوره‌های مشترک، برگزاری کنفرانس‌های علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در حوزه‌های تخصصی مورد نیاز و برگزاری کارگاه آموزشی برای دانشگاه‌های عراق را از دیگر موارد تعیین شده در این تفاهم‌نامه همکاری عموان کرد.



وی خاطرنشان کرد: همچنین طبق تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه‌های کشور عراق دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری کشور عراق به صورت بورسیه در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.



صفوی در پایان گفت: بر این اساس دوره‌های کوتاه مدت آموزشی توسط اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان دانشگاه‌های بصره، کوفه، کربلا و بابیلون برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه امیرکبیر، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در دانشگاه امیرکبیر، ارشد، دکتری، پذیرش دانشجوی عراقی، پذیرش دانشجوی ارشد، پذیرش دانشجوی دکتری

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image