ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی فعالیت موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی تخصصی می‌شود (18 فروردین 92)

فعالیت موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی تخصصی می‌شود (18 فروردین 92)

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی، گفت: در سال جدید مجوز ایجاد رشته‌های تحصیلی برای موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی بر اساس زمینه تخصصی فعالیت آنها انجام می‌شود.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ابوالفضل حسنی با تاکید بر تخصصی شدن فعالیت موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی، اظهارکرد: به منظور ارتقای کیفیت آموزشی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی و هدایت سرمایه‌های این موسسات به سمت مزیت نسبی آنها و استفاده بهینه از اعضای هیات علمی موجود و جذب اعضای هیات علمی جدید فرآیند صدور مجوز اصولی برای ایجاد رشته‌های تحصیلی در این موسسات در سال 93-92 براساس راهبرد تخصصی شدن این موسسات در شورای عالی گسترش آموزش عالی قرار گرفته است.



وی افزود: بر این اساس صدور مجوز ایجاد رشته جدید برای موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی بر اساس زمینه فعالیت مندرج در اساسنامه این موسسات و یا بیشترین فراوانی رشته‌های موجود صورت می‌گیرد.



حسنی تاکید کرد: موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی پس از کسب موافقت اصولی از دفترگسترش آموزش عالی و فراهم کردن امکانات و فضای آموزشی و اعضای هیات علمی می‌توانند نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کنند.

کلمات کلیدی: موسسات غیردولتی، موسسات غیرانتفاعی، موسسات، غیردولتی، غیرانتفاعی، موسسات آموزش عالی غیردولتی

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image