ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی و پیشرفته‌ترین شتاب‌دهنده خطی کشور در اردبیل (14 فروردین 92)

راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی و پیشرفته‌ترین شتاب‌دهنده خطی کشور در اردبیل (14 فروردین 92)

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: همزمان با هفته سلامت دانشکده دندان‌پزشکی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پور‌فرضی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت در اردبیل اظهار داشت: قرار است با حضور وزیر بهداشت و درمان طرح‌های افتتاحی هفته سلامت در استان اردبیل به صورت متمرکز به بهره‌برداری برسد که به احتمال قوی این افتتاح‌ها هفته آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار راه‌اندازی دانشکده دندان‌پزشکی کلینیک ویژه دندان‌پزشکی راه‌اندازی می‌شود و دو مرکز رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و فاطمی این شهر راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: همزمان با هفته سلامت بیمارستان‌های مشگین‌شهر و خلخال نیز به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن مجهز می‌شوند تا از این بابت مشکل خاصی را در مراجعه بیماران شهرهای یاد شده به مرکز استان نداشته باشیم.

پور‌فرضی با یادآوری اینکه در هفته سلامت سه مرکز بهداشتی و درمانی شهری و پنج خانه بهداشت روستایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ما در حال حاضر به استانداردهای لازم در خصوص دایر کردن خانه‌های بهداشت در مراکز روستایی دست یافته‌ایم و هموطنانمان می‌توانند از خدمات متنوع این خانه‌های بهداشت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همزمان با هفته سلامت شاهد کلنگ‌زنی مرکز پیشرفته‌ترین شتاب‌دهنده خطی در کشور در حوزه درمان سرطان خواهیم بود که در سایه فعالیت این مرکز به بیماران خارج از کشور نیز می‌توان ارائه خدمات کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان اردبیل با اعلام اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی را در ارائه خدمات به بیماران خارج از کشور شاهد بودیم، بیان داشت: تمام مراکز ما در ارائه خدمات به مراجعین خارج از کشور آماده بوده به طوری که ما پذیرای هزاران گردشگر و بیماری بودیم که از آن سوی مرزها برای مداوا به مراکز درمانی ما مراجعه داشتند.

پور‌فرضی به فعالیت مرکز آموزش عالی سلامت در مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: در این مرکز در رشته‌های پرستاری و فوریت‌های پزشکی شاهد جذب دانشجو خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش 25 درصدی دانشجویان این دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیش از 2 هزار و 500 دانشجو دارد که ما در جذب متخصصان و نیروهای فوق تخصص پیگیری‌های مستمری را انجام می‌دهیم.

کلمات کلیدی: دانشکده دندان‌پزشکی، دانشکده دندان‌پزشکی اردبیل، دندانپزشکی، پیشرفته‌ترین شتاب‌دهنده خطی، شتاب دهنده خطی

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image