ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه آزاد تاکستان (23 اسفند 91)

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه آزاد تاکستان (23 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت‌‌ ماه 92 در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد تاکستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دانشگاه آزاد تاکستان با توجه به ظرفیت این واحد دانشگاهی در زمینه علوم مختلف و با عنایت به داشتن مقطع دکتری تخصصی، اقدام به برگزاری همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی» با حضور پژوهشگران و صاحب نظران این علم در سطح ملی کرده است.

محمد بهرام‌زاده، پژوهش را از اساسی‌ترین نیازها به منظور دست‌یابی به پیشرفت و توسعه همه جانبه یک کشور دانست و افزود: قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.

وی ادامه داد: بنابر عناوین مطرح شده، نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب شده و در نظر گرفته می‌شود.

وی، موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه از جمله کشاورزی را وابسته به گسترش فعالیت‌های پژوهشی دانست و بیان داشت: بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و از این رو توجه خاص به امر پژوهش از عوامل اساسی پیشرفت در کشورهای توسعه‌یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با بیان اینکه اصولا پیشرفت و توسعه ارتباط مستقیم با تحقیقات علمی دارد، افزود: رشد و توسعه کشورهای پیشرفته در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش است و حجم وسیع پژوهش‌های علمی در کشورهای توسعه‌یافته‌ گویای این واقعیت می‌باشد.

بهرام‌زاده پیرامون برگزاری همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان عنوان کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی بخش مهمی از رسالت آموزش و پرورش میهن اسلامی را عهده‌دار است، بنابراین کار و پژوهش در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: توجه به رشد و شکوفایی استعداد‌های جوان کشور و نیز تقویت و هدایت آنها به منظور ارتقای سطح دانش و بروز خلاقیت‌ها و نوآوری،‌ تأثیر بسزایی در نیل به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی داشته و در این عرصه تأثیرگذار است.

بهرام‌زاده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تسهیلات و امکانات ویژه‌ای را تاکنون از طریق پژوهش و تحقیق در اختیار جوانان خلاق، کارآفرین، مؤلف و علاقه‌مند به پژوهش قرار داده است.

بهرام‌زاده با اشاره به تولیدات چشمگیر اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد در زمینه چاپ مقالات علمی خاطرنشان کرد: امیدواریم نتایج این مقالات در پیشبرد اهداف، مؤثر واقع شده و نقش‌آفرین شود.

وی در پایان متذکر شد: همایش علوم کاربردی چهارم تا ششم اردیبهشت ‌‌ماه سال 92 در محور‌های فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و علوم پایه در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: همایش ملی پژوهش‌های کاربردی، همایش ملی، پژوهش‌های کاربردی، همایش، دانشگاه آزاد تاکستان، دانشگاه آزاد، تاکستان

آمار بازدید: 551 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image