ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سیاست های دانشگاه علم و صنعت در ایام انتخابات (19 اسفند 91)

سیاست های دانشگاه علم و صنعت در ایام انتخابات (19 اسفند 91)

رئیس دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: سیاست دانشگاه علم و صنعت در ایام انتخابات حمایت از میزگرد‌ها، نشست‌های تخصصی و جلسات آزاداندیشی و آزاد فکری پیرامون برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری خواهد بود. دکتر سعید جبل عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه های دانشگاه علم و صنعت در ایام انتخابات گفت: وظیفه ما در ایام ، فراهم کردن شرایط حضور گسترده دانشگاهیان برای حضور در انتخابات است.


وی ادامه داد: باید شرایطی در دانشگاه‌ها فراهم کنیم که گردش اطلاعات خوبی در این زمینه صورت گیرد و شناخت خوبی از کاندیداها و برنامه آنها ارایه شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: وظیفه ما هماهنگی و مدیریت کردن فعالیت های انتخاباتی دانشگاهیان است.

وی ادامه داد: دانشگاهیان باید نقش آفرینی جدی در معرفی قابلیت‌ها و وِیژگی‌های یک رئیس جمهور به جامعه داشته باشند، یعنی انتظار است جریان اطلاعات از دانشگاه به جامعه صورت گیرد و دانشگاه در این زمینه همان گونه که تا کنون پیشرو بوده همچنان پیشرو باشد.

رئیس دانشگاه علم وصنعت تصریح کرد: با شروع فعالیت تبلیغاتی، دانشگاه‌ها و قشر مختلف دانشجویی فعال می شوند و سیاست ما همچون گذشته حمایت از میزگرد‌ها، نشست‌های تخصصی و جلسات آزاد اندیشی و آزاد فکری و شرایط آنها برای حضور در انتخابات خواهد بود.

وی افزود: کاندیداها اگر علاقمند باشند می توانند در چهارچوب قوانین و مقررات در دانشگاه حضور یافته و برنامه ها و قابلیت های خود را ارایه دهند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: البته باید فضای دانشگاه فضای علمی باشد کار سیاسی در دانشگاه یعنی اینکه دانشگاه باید تحلیل سیاسی داشته باشد و انتظار جامعه هم از دانشگاه ارایه تحلیل سیاسی و خط دهی جریان سیاسی به جامعه است.

کلمات کلیدی: ایام انتخابات، دانشگاهها در ایام انتخابات، امتحانات در ایام انتخابات، دانشگاه علم و صنعت، انتخابات و دانشگاه علم و صنعت، امتحانات دانشگاه علم و صنعت

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image