ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اعلام بورس تحصیلی دیوار چین (18 اسفند 91)

اعلام بورس تحصیلی دیوار چین (18 اسفند 91)

بخش بورس یونسکو، مبادرت به اعلام بورس دیوار بزرگ جمهوری خلق چین 2014-2013 نموده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، به نقل از کمیسیون ملی یونسکو در ایران، این بورس حداکثر یکساله و بدون اعطای مدرک تحصیلی در اختیار فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قرار گرفته و متقاضیان زن، حق تقدم خواهند داشت.


رشته‌های تحصیلی ارائه شده عمدتا در زمینه‌های فنی- مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم کاربردی است.


شرایط عمومی جهت بهره‌مندی از بورس فوق‌الذکر عبارت است از دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد، تسلط به زبان انگلیسی، حداکثر سن 45 سال و برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی.


گفتنی است نامه معاون بخش بورس مدیرکل یونسکو و ضمائم آن درخصوص بورس دیوار بزرگ جمهوری خلق چین 2014-2013 از جمله فرم پذیرش و شرایط شرکت و همچنین نام دانشگاه‌ها و رشته‌های مورد نظر در نشانی http://www.irunesco.org موجود می‌باشد.


متقاضیان باید با توجه به اطلاعات و شرایط مندرج، نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک به نشانی پستی و الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو در ایران اقدام نمایند.


مهلت وصول مدارک به کمیسیون نیز 15 فروردین سال 1392 تعیین شده است و هر گونه نقض یا تأخیر در ارسال مدارک مانع از بررسی آن خواهد بود. کمیسیون ملی یونسکو پس از بررسی در کمیته ذیربط، دو متقاضی را از میان داوطلبان به بخش بورس یونسکو معرفی خواهد کرد.

کلمات کلیدی: بورس تحصیلی دیوار چین، بورس تحصیلی، دیوار چین، رشته‌های تحصیلی ارائه شده، کشاورزی، منابع طبیعی، علوم کاربردی، بورس یونسکو، بورس دیوار بزرگ جمهوری خلق چین

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image