ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برگزاری مسابقه چالش جاذبه در دانشگاه آزاد کهنوج (17 اسفند 91)

برگزاری مسابقه چالش جاذبه در دانشگاه آزاد کهنوج (17 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مسابقه چالش جاذبه، نجات تخم‌مرغ از ارتفاع به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، امیر ستوده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد کهنوج در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور تعداد 57 تیم از سراسر استان کرمان برگزار شد که در پایان به سه تیم برتر جوایزی نفیس اهدا شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین جوانان عنوان کرده و افزود: دانشجویان باید سازه‌هایی را طراحی کنند که از ارتفاع 15 متر تخم‌مرغ را به صورت سالم به سطح زمین برسانند.

ستوده با بیان اینکه این دومین دوره برگزاری این مسابقه در این واحد دانشگاهی است، تصریح کرد: سطح برگزاری این مسابقات خوب است و هدف اصلی برگزاری این مسابقات در سطح کشور و دنیا کسب ایده‌هایی برای طراحی و ساخت سازه‌ها و مکانیزم‌هایی است که بتوانند بسته کمک‌های پرتابی از بالگردهای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی را با کمترین آسیب به زمین برسانند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد کهنوج، دانشگاه آزاد، کهنوج، مسابقه چالش جاذبه، نجات تخم‌مرغ از ارتفاع، مسابقه نجات تخم‌مرغ از ارتفاع، مسابقه نجات تخم‌مرغ، مسابقه علمی، مسابقات علمی، چالش های علمی

آمار بازدید: 466 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image