ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ششمین همایش علمی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه (15 اسفند 91)

ششمین همایش علمی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه (15 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: انجمن اسلامی دانشجویان مسکو با همکاری بخش علمی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ششمین همایش علمی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه را در محل دانشگاه دولتی علوم انسانی مسکو برگزار کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ششمین همایش علمی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو و سرپرستی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه و آسیای میانه برگزار شد. این همایش با همکاری بخش علمی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در محل دانشگاه دولتی علوم انسانی مسکو در تاریخ 12 اسفند 1391 برگزار شد.

طبق این گزارش، همایش علمی ششم دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه، با حضور چشمگیر و بی‌سابقه دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در فدراسیون روسیه در شهرهای مختلف روسیه، نظیر سنت پترزبورگ، کازان، نیژنی نووگراد و البته مسکو همراه بود. این همایش از حیث کیفیت مقالات و ارائه‌های دانشجویان در کنار تعداد مقالات پذیرفته شده حائز اسلوب علمی مورد نیاز مورد توجه اساتید و داوران علمی ایرانی و روس همایش در بخش‌های مختلف قرار گرفت. این همایش در سه بخش کلی «زبان و ادبیات روسی»، «علوم انسانی و هنر» و «فنی و مهندسی» در بخش سالن ارائه تخصصی با حضور نزدیک صد دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شد.

همچنین آیین افتتاحیه این همایش، با حضور مسئولین سیاسی جمهوری اسلامی در فدراسیون روسیه و در راس آنان سفیر ایران؛ مهندس سجادی آغاز شد. سفیر ایران در فدراسیون روسیه با حضور در این مراسم در سخنان کوتاهی به اهمیت علم آموزی و جایگاه ویژه دانشجویان مشغول به تحصیل در فدراسیون روسیه در آینده علمی کشور، و وظایف آنان و توجهات علمی که دانشجویان ایرانی باید داشته باشند پرداخت.

پس از پایان مراسم افتتاحیه، دانشجویان ارائه کننده مقالات و سایر دانشجویان شرکت کننده در همایش بر اساس علائق از پیش اعلام شده به دبیرخانه همایش راهی سالن‌های تخصصی خود شدند. و پس از آن بخش‌های تخصصی با ارائه مقالات دانشجویان و بحث‌های علمی پی گرفته شد.

در اختتامیه ششمین همایش علمی دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه، دانشجویان و اساتید حاضر در همایش در محل سالن اختتامیه گرد هم آمدند. این بخش با سخنان کوتاه اساتید و داوران علمی و سخنان بهروز ابطحی، رایزن علمی جمهوری اسلامی در فدراسیون روسیه و آسیای میانه همراه بود.

رایزن علمی ایران به اهمیت علم و تولید دستاوردهای علمی و کسب دانش برای دانشجویان ایرانی در کشور روسیه اشاره کرد، همچنین با تشکر از کمیته دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان مسکو جهت برگزاری همایش، از کیفیت علمی و نظم و ارتقا همایش ششم تقدیر کرد.

پایان مراسم اختتامیه با سخنان کوتاه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مسکو، امیرحسین پرورش و اهدای گواهینامه‌های ارائه مقالات به دانشجویان و جوایز در نظر گرفته شده به آنان همراه بود.

لازم به یادآوری است که این همایش با تلاش انجمن اسلامی دانشجویان مسکو، حضور و همراهی دانشجویان در انجمن اسلامی دانشجویان کازان، دانشجویان ایرانی در شهرهای سنت پیترزبورگ و نیژنی نووگراد، و کمک‌های بخش علمی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به کار خود پایان داد.

کلمات کلیدی: ششمین همایش علمی، دانشجویان ایرانی، فدراسیون روسیه، همایش علمی، همایش علمی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مسکو، انجمن اسلامی، دانشجویان مسکو

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image