ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعطای 30 درصد گرنت پژوهشی به ایده‌های دانشجویی برتر دانشگاه تهران (14 اسفند 91)

اعطای 30 درصد گرنت پژوهشی به ایده‌های دانشجویی برتر دانشگاه تهران (14 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون پژهشی دانشگاه تهران از اعطای 30 درصد گرنت پژوهشی به ایده‌‌های دانشجویی برتر دانشگاه تهران خبر داد و گفت: به ایده‌های برتر دانشجویی کمک‌های بلاعوض تعلق می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عموعابدینی معاون پژوهشی دانشگاه تهران صبح امروز در سومین جشنواره ایده‌های دانشجوی دانشگاه تهران در پارک علم و فناوری این دانشگاه گفت: دانشگاه تهران در نظر دارد به منظور حمایت از ایده‌های دانشجویی به افرادی که پروژه‌هایی مرتبط با پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی خود ارائه دهند حداکثر تا سی درصد گرنت پژوهشی اعطا کند.

وی افزود: همچنین بخشی از اعتبار نوآوری معاونت پژوهشی دانشگاه تهران نیز به عنوان کمک بلاعوض در اختیار ایده‌پردازان قرار می‌گیرد. به طوری که ایده‌های حوزه فنی و مهندسی از هفت میلیون تومان و ایده‌های حوزه علوم انسانی از 4 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار می‌شود.

عموعابدینی اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده‌ها و آزمایشگاه‌های اساتید دانشگاه تهران نیز بعنوان مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اختیار ایده‌پردازان قرار می‌گیرد.

وی ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان را سبب ایجاد شغل دانست و گفت: دانشگاه تهران با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حلقه ایده به ثروت را تکمیل می‌کند تا به افزایش شغل در کشور نیز کمک کرده باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران افزود: در سال آینده از ایده‌های دانشجویی برتر این دانشگاه در جشنواره پژوهش و فناوری تقدیر شده و امتیازات ویژه‌‌ای برای استخدام و ارتقاء در اختیار افراد ایده‌پرداز قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: گرنت پژوهشی، ایده‌های دانشجویی برتر، دانشگاه تهران، معاون پژهشی دانشگاه تهران، جشنواره ایده‌های برتر دانشجویی

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image