ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای طرح استاد مشاور برای دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی (14 اسفند 91)

اجرای طرح استاد مشاور برای دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی (14 اسفند 91)

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اجرای طرح استاد مشاور برای دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مجتبی بذرافشان در هشتمین گردهمایی بزرگ دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد، با اشاره به اجرای طرح استاد مشاور برای دانشجویان غیر ایرانی، گفت: این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در دانشگاه فردوسی مشهد اجرا می‌شود، تا از نتایج آن برای اجرا در سایر دانشگاه‌ها استفاده شود.


در ادامه کتر عاشوری رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به آماری کلی از شاخص‌های تولید علم در این دانشگاه طی چند سال گذشته، از رشد دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش آنها در تولیدات علمی به عزم پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی در کلیه مقاطع اشاره کرد و افزود: دانشگاه فردوسی از تمامی ظرفیت خود برای تامین امکانات آموزشی و رفاه دانشجویان غیرایرانی استفاده می‌کند.


همچنین، در ادامه این نشست دکتر واحدیان سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به تصمیم جدی مسئولان این دانشگاه برای حضور بیشتر در عرصه آموزش عالی در منطقه، از فارغ‌التحصیل خواستار ارتباط سازمان یافته‌ای با دانشگاه از طریق ثبت‌نام در پرتال فارغ‌التحصیلان شد.


بر اساس این گزارش، هشتمین گردهمایی بزرگ دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور 400 دانشجوی غیرایرانی و جمعی از مسئولان دانشگاهی در سالن اجتماعات دانشکده علوم‌اداری و اقتصادی این دانشگاه برگزار شد.

کلمات کلیدی: استاد مشاور، طرح استاد مشاور، اجرای طرح استاد مشاور، دانشجویان غیرایرانی، دانشگاه فردوسی، استاد مشاور دانشگاه فردوسی

آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image