ارتباط مستقیم با 30731 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش وجود بیش از 20 هزار دانشمند در شرکت‌های دانش‌ بنیان (10 اسفند 91)

وجود بیش از 20 هزار دانشمند در شرکت‌های دانش‌ بنیان (10 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 20 هزار فناور و دانشمند در شرکت‌های دانش‌ بنیان و مراکز رشد کشور حضور دارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی جبار رشیدی صبح امروز در سفر به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت‌های دانش‌ بنیان کشور بالغ بر پنج هزار محصول پیشرفته را تولید و در بازارهای مختلف منطقه به فروش رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 25 استان کشور دارای پارک علم و فناوری هستند، افزود: در حال حاضر تنها پنج استان کشور پارک علم و فناوری ندارند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این استان‌ها نیز تا پایان سال آینده دارای پارک علم و فناوری می‌شوند.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سه هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت دارند.

رشیدی افزود: طبق برنامه‌های صورت گرفته این تعداد شرکت دانش‌ بنیان باید تا پایان برنامه پنجم توسعه به 20 هزار شرکت افزایش یابد.

وی یادآور شد: تعداد شرکت‌های دانش‌ بنیان کشور باید تا افق 1404 به بیش از 60 هزار شرکت افزایش یابد.

رشیدی با بیان اینکه شرکت‌های دانش ‌بنیان کشور باید 25 درصد تولید ناخالص ملی کشور را تامین کنند، گفت: در حال حاضر گردش مالی شرکت‌های دانش‌ بنیان فعال کشور به صورت سالانه بیش از هزار و 600 میلیارد تومان است.

مجمع خیرین اشتغال‌سازان فناور حکمت بنیاد به عنوان نخستین مجمع خیرین حوزه فناوری کشور با حضور علی جبار رشیدی مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و سیاستگذاری و امور فناوری وزارت علوم در خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

کلمات کلیدی: دانشمند در شرکت‌های دانش‌ بنیان، دانشمند، شرکت‌های دانش‌ بنیان، دانش‌ بنیان، تعداد شرکت‌های دانش‌ بنیان کشور

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image