ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور افزایش 10 درصدی ظرفیت کنکور دکتری و آخرین مهلت اعلام ظرفیت (7 اسفند 91)

افزایش 10 درصدی ظرفیت کنکور دکتری و آخرین مهلت اعلام ظرفیت (7 اسفند 91)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری سال 92 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به آخرین مهلت دانشگاهها برای اعلام ظرفیت اشاره کرد.ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: دانشگاهها تا 20 اسفندماه برای اعلام ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری مهلت دارند و هم اکنون در حال ارسال ظرفیتها هستند.


رئیس سازمان سنجش درباره حداقلها و حداکثرهای ظرفیت پذیرش در این مرحله از ارسال ظرفیتها، اظهار داشت: در این مرحله از ارسال نیازها، هیچ محدودیتی برای ظرفیت اعلام نشده اما بعد از وارد کردن ظرفیتها، دفتر گسترش آموزش عالی ظرفیتها را کنترل و در نهایت گنجایش نهایی پذیرش را برای سازمان سنجش ارسال می کند.

وی ادامه داد: گروهها و دانشکده ها می توانند بر اساس توانایی و ظرفیتی که دارند، ظرفیت پذیرش را مشخص کنند و از نظر سازمان سنجش و وزارت علوم برای آنان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

معاون وزیر علوم درباره ظرفیت دانشگاههای تهران، تاکید کرد: ما دانشگاههای تهرانی را برای افزایش ظرفیت بیشتر تشویق می کنیم.

وی درباره افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی آینده، اظهار داشت: پیش بینی می شود ظرفیت پذیرش دانشجو بیش از 10 درصد افزایش یابد./ خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: ظرفیت کنکور دکتری، افزایش ظرفیت کنکور دکتری، میزان ظرفیت کنکور دکتری، تغییر ظرفیت کنکور دکتری، کنکور دکتری، کنکور، دکتری

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image