ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی افزایش ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی به 3000 رشته شغل تا سال 92 (30 بهمن 91)

افزایش ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی به 3000 رشته شغل تا سال 92 (30 بهمن 91)

رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های در دست اجرا‌، ظرفیت این دانشگاه تا پایان سال آینده به سه هزار رشته شغل تحصیلی افزایش خواهد یافت.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، اظهار کرد: افزایش ظرفیت رشته شغل تحصیلی این دانشگاه با همکاری صاحبان حرفه‌ها، کارخانه‌ها، واحدهای صنعتی و تولیدی و اصناف انجام خواهد شد.


وی افزود: اکنون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دارای 1100 رشته شغلی تحصیلی با 700 هزار دانشجو است که در 900 مرکز در استان‌های مختلف کشور مشغول کسب دانش و مهارت هستند که 400 مرکز آن در جوار کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی قرار دارند.


پورعباس با بیان اینکه برای توسعه و گسترش دانش توام با مهارت، گام‌های بزرگی مانند نظام آموزش‌های مهارتی، صلاحیت حرفه‌ای و احراز شغل برداشته شده است، تصریح کرد: تلاش برای استقرار نظام مهارتی در کشور از سال 74 آغاز شده است که از مهر 91 به صورت رسمی فعالیت در قالب دانشگاه یاد شده اجرایی شد.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان افزود: بیشتر شغل‌های تحصیلی این دانشگاه در بخش صنایع مانند برق، مکانیک، جوشکاری تخصصی، قطعه سازی، بخش کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر مانند گردشگری، هتل داری، موسیقی، نقاشی، حج و زیارت، اوقاف، مهارت‌های قرآنی و خبرنگاری است.


کلمات کلیدی: دانشگاه علمی کاربردی، ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه، علمی کاربردی، رشته شغل، رشته شغل علمی کاربردی، رشته شغل تحصیلی، رشته شغل تحصیلی علمی کاربردی

آمار بازدید: 555 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image