ارتباط مستقیم با 30749 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ازدواج و اشتغال اصلی ترین دغدغه ذهنی دانشجويان دانشگاه علامه (29 بهمن 91)

ازدواج و اشتغال اصلی ترین دغدغه ذهنی دانشجويان دانشگاه علامه (29 بهمن 91)

مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بیشترین نگرانی دانشجویان پسری که به مرکز مشاوره مراجعه می کنند مربوط به مسایل شغلی و نگرانی دختران تصمیم گیری در مورد ازدواج است. دکتر حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نسبت دختران به پسران در دانشگاه علامه طباطبایی 70 به 30 است بنابراین آمار مراجعه کنندگان دختر نسبت به پسر به مركز مشاوره بیشتر است.


وی افزود: همچنين مسایل و مشکلات تحصیلی، شخصی، ارتباطات عاطفی با اطرافیان نيز در مراجعه به مركز مشاوره از سوي دانشجويان مطرح مي شود.

مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی افزود: شغل و ازدواج هم جزء بيشترين مسایلی است که دانشجویان بیشترین نگرانی را در مورد آن داشته و در مورد آن به مرکز مشاوره مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: ازدواج و شغل از تصمیمات مهم زندگی دانشجویان است و مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علامه سعی می کند مرکزی برای کمک به تصمیم گیری دانشجویان باشد تا به آنان کمک کند کمتر دچار مشکل شوند.

سلیمی تصریح کرد: تمام دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی دانشگاه برای طرح مشکلات خود می توانند به مرکز مشاوره مستقر در دانشگاه و واحدهای مشاوره در خوابگاه ها به صورت حضوری مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: ازدواج، ازدواج دانشجویان، ازدواج دانشجویی، دانشجويان دانشگاه علامه، دانشجويان، دانشگاه علامه، اشتغال، اشتغال دانشجویان

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image