ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد احداث چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور در دانشگاه آزاد بروجرد (24 بهمن 91)

احداث چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور در دانشگاه آزاد بروجرد (24 بهمن 91)

رییس دانشگاه آزاد بروجرد گفت: چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور در این واحد ایجاد شد.



دکتر احمد سیف در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، افزود: تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد با احتساب پردیس علوم و تحقیقات به 46 رشته رسیده که از این لحاظ واحد بروجرد رتبه دوم منطقه 5 را به خود اختصاص داده است.


وی اظهارکرد: با ایجاد این رشته مجموع رشته‌های پزشکی این واحد به پنج رشته مامایی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت حرفه‌ای و دندانپزشکی افزایش یافته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با بیان اینکه برای ساخت ساختمان این دانشکده 32میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: برای تجهیز این دانشکده 50میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.


دکتر سیف ادامه داد: وسعت این دانشکده 6700 متر مربع بوده که این افتخار بزرگ پس از شهرهای تهران، شیراز و اصفهان به عنوان چهارمین شهر نصیب واحد بروجرد شده و امیدواریم بتوانیم پس از سه دوره فارغ‎‏التحصیلی اقدام به ایجاد دکتری تخصصی دندانپزشکی کنیم.


وی اذعان کرد: بزرگترین کلینیک دندانپزشکی به وسعت 6300 متر مربع با 20 بخش عمومی و تخصصی در آینده نزدیک در این واحد دانشگاهی احداث خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 140 رشته کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری در این واحد فعال بوده و بیش از 14 هزار دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل هستند.


دکتر سیف با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این واحد اضافه کرد: پژوهشکده اساتید در این واحد احداث شده که تجهیزات آن به طورتدریجی وارد می‌شود و سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.


وی با بیان اینکه کلینیک بیماری‌های خاص نیز در دانشگاه آزاد بروجرد احداث شده که مراحل سفت کاری آن به اتمام رسیده است، گفت: همچنین 50 هزار متر فضا به این دانشگاه افزوده شده که سال آینده افتتاح خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: با توجه به اقدامات انجام شده هنوز کار زیادی برای انجام وجود دارد.


کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه آزاد بروجرد، دندانپزشکی، چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور

آمار بازدید: 1012 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
طاهری آدينه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

سلام،خسته نباشید! میخواستم بدونم دانشگاه بروجرد مامایی بدون کنکور مقطع کارشناسی پذیرش داره یانه؟ مهر94 ممنون میشم سریعتر پاسخ بدین!