ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی افتتاح اولین دانشکده مجازی آموزش پزشکی در کشور (21 بهمن 91)

افتتاح اولین دانشکده مجازی آموزش پزشکی در کشور (21 بهمن 91)

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اولین دانشکده مجازی آموزش پزشکی در کشور را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح کرد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آموزش مجازی پزشکی از سال 84 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده است که با گسترش فعالیت‌های آن تبدیل به دانشکده آموزش پزشکی شده و امروز توسط دکتر طریقت منفرد به بهره برداری رسید.


بنابر این گزارش، مجوز تاسیس این دانشکده در سال 89 از سوی شورای گسترش آموزش پزشکی صادر شد و هم اکنون در 6 گروه آموزشی، آموزش پزشکی ارائه می‌شود.


انجام 18 پروژه ملی در این دانشکده و آموزش به صورت مولتی مدیا با ارائه 2000 نسخه پودمان مولتی مدیا برای پزشکان خانواده و بهورزان در 4 سال گذشته، بخشی از فعالیت‌های این دانشکده بوده است.


سرپرست وزارت بهداشت در گفتگوی کوتاهی پس از افتتاح این دانشکده در مرکز آموزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تاسیس این دانشکده را ابتکار و اقدامی بسیار خوب در آموزش مجازی پزشکان سراسر کشور دانست و از ایده راه‌اندازی و اقدامات لازم در این زمینه قدردانی کرد.


همچنین ابوالقاسمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: این دانشکده با هدف توسعه رشته‌های بین رشته‌ای و فعالیت‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی در رده‌های فوق لیسانس و Phd برای نهادینه سازی آموزش پزشکی کشور در نهادهای مختلف ایجاد شده است.


وی همچنین درباره ظرفیت پذیرش این دانشکده نیز اظهار کرد: به دلیل مجازی بودن دانشکده، محدودیت ظرفیتی وجود ندارد و و در رشته‌هایی که از شورای گسترش مجوز می‌گیریم بر اساس تقاضا دانشجو جذب می‌کنیم.


کلمات کلیدی: دانشکده مجازی آموزش پزشکی، آموزش پزشکی، پزشکی، اولین دانشکده مجازی آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 584 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image