ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی برگزاری مسابقات هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (18 بهمن 91)

برگزاری مسابقات هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (18 بهمن 91)

پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی - دانشجویی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال آینده در 5 گرایش برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس حضرتی- دبیر اجرایی مسابقات هوافضا با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقه تا روز 12 اسفندماه سال جاری در نظر گرفته شده است، افزود: این مسابقه در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال آینده برگزار می‌شود.

دبیر مسابقه هوافضا دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه مسابقه در 5 گرایش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مسابقات در بخش دانش آموزی در گرایش‌های گلایدر دانش آموزی، هاورکرافت دانش آموزی و موشک آبی پیشرفته و در بخش دانشجویی در دو گرایش گلایدر دانشجویی و روبات‌های پرنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری بخش دانش آموزی اواخر اردیبهشت 92 و بخش دانشجویی اواخر فروردین 92 خواهد بود.

حضرتی به بیان نحوه برگزاری این مسابقه پرداخت و یادآور شد: با توجه به اولین دوره برگزاری بخش مسابقه روبات‌های پرنده در سطح ملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر کمیته برگزاری مسابقات امتیازات و امکانات ویژه‌ای برای این بخش از مسابقات در نظر گرفته است.

وی برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مخصوص روبات‌های پرنده توسط کادر فنی مسابقه روبات‌های پرنده دانشگاه را از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مسابقه نام برد و اضافه کرد: این کادر فنی شامل اعضای تیم AUTMAV دانشگاه است که موفق به کسب دو مقام دومی در مسابقات بین المللی IMAV در هلند و آلمان شدند.

حضرتی با بیان اینکه این مسابقه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، گفت: انجمن علمی مهندسی هوافضا دانشگاه امیرکبیر و ستاد توسعه فناوری هوافضا برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه هوافضا دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در هر یک از گرایش‌ها، یادآور شد: تاکنون 12 تیم در گرایش روبات‌های پرنده، 11 تیم در گرایش گلایدر دانشجویی، 31 تیم در گرایش گلایدر دانش آموزی، 20 تیم در گرایش هاورکرافت و 27 تیم در گرایش موشک آبی پیشرفته تایید اولیه شدند.

کلمات کلیدی: مسابقات هوافضا، محل برگزاری مسابقات هوافضا، مسابقات هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسابقات دانش آموزی هوافضا

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image