ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور رقابت بیش از 31 هزار داوطلب آزمون ارشد 92 در دانشگاه شهید چمران (14 بهمن 91)

رقابت بیش از 31 هزار داوطلب آزمون ارشد 92 در دانشگاه شهید چمران (14 بهمن 91)

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان از رقابت ‌31 هزار و 746 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال 92 در حوزه دانشگاه شهید چمران خبر داد.



دکتر علیرضا زراسوندی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد سال 92 در استان خوزستان طی روزهای 18، 19 و 20 بهمن‌ماه در 3 شهر اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد در شهر اهواز در 2 حوزه دانشگاه شهید چمران و آزاد اسلامی اهواز برگزار می‌شود،‌ افزود: روز چهارشنبه(18 بهمن‌ماه) 4 هزار و 844 داوطلب در نوبت صبح و 5 هزار و 458 داوطلب در نوبت بعدازظهر، در 8 دانشکده دانشگاه شهید چمران به رقابت می‌پردازند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهیدچمران اهواز همچنین از رقابت ‌5 هزار و 459 داوطلب و 5 هزار و 458 داوطلب به ترتیب در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه(19 بهمن‌ماه)، در این دانشگاه خبر داد.


زراسوندی با بیان این‌که5456 داوطلب در نوبت صبح و 5071 داوطلب در نوبت بعدازظهر جمعه(20 بهمن‌ماه) در حوزه دانشگاه شهید چمران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: در مجموع 10 هزار و 564 نفر از داوطلبان مرد و 21 هزار و 182 نفر از داوطلبان زن در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 در این حوزه دانشگاهی آزمون می‌دهند.


وی یادآور شد:‌ آزمون کارشناسی ارشد در دانشکده‌های الهیات، اقتصاد، علوم ریاضی، علوم زیستی، ادبیات، مهندسی، علوم پایه و کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهارداشت: داوطلبان از روز یکشنبه(15 بهمن‌ماه) نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش اقدام و اگر با مشکلی در این زمینه مواجه شدند، می‌توانند به حوزه‌های رفع نقص مستقر در بخش معاونت دانشجویی این دانشگاه مراجعه کنند.


کلمات کلیدی: دانشگاه شهید چمران، ارشد دانشگاه شهید چمران، کنکور ارشد، ارشد 92 دانشگاه شهید چمران، آزمون ارشد 92، ارشد

آمار بازدید: 581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image