ارتباط مستقیم با 30857 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی اولین دانشگاه مشترک ایران و ترکیه (12 بهمن 91)

راه اندازی اولین دانشگاه مشترک ایران و ترکیه (12 بهمن 91)

تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی \"اولین دانشگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه\" در شهر وان توسط قائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل منعقد شد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ارسلان قربانی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل و رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم در سفری به شهر \"وان\" جمهوری ترکیه، تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی \"اولین دانشگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه\" در شهر وان را منعقد کرد.


در پی ملاقات و توافقات صورت گرفته میان وزیر علوم کشورمان و رییس شورای آموزش عالی جمهوری ترکیه در سال 1390، با پیگیری‌های مرکز همکار‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تفاهم‌نامه تاسیس \"دانشگاه مشترک ایران و ترکیه\" با حضور دکتر قربانی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل، دکتر دمیرلی معاون شورای آموزش عالی جمهوری ترکیه، روسا و مسئولان دانشگاه‌های \" تبریز\" و \"یوزینچی ایل\" شهر وان، استاندار وان و همچنین سایر اعضای ایرانی و ترک در شهر وان ترکیه منعقد شد.


همچنین، هیات امنای دانشگاه \"تبریز-وان\" با عضویت مشترک و بالسویه دو طرف ایرانی و ترک تشکیل و شروع به کار می‌کند، همچنین این دانشگاه برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی و پذیرش دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف منطقه و جهان را در دستورکار خود دارد.


کلمات کلیدی: دانشگاه مشترک ایران و ترکیه، دانشگاههای مشترک، اولین دانشگاه مشترک ایران و ترکیه

آمار بازدید: 357 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image