ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل کمیته در آمدزایی و جذب هیات علمی زن در دانشگاه کردستان (4 بهمن 91)

تشکیل کمیته در آمدزایی و جذب هیات علمی زن در دانشگاه کردستان (4 بهمن 91)

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به پایین بودن درآمدهای اختصاصی دانشگاه، از تشکیل کمیته درآمدزایی و مصرف بهینه منابع در این دانشگاه خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، جهانشیر امینی در نشست هم‌اندیشی ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی، ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات علمی در طول ترم گذشته، به پیشرفت‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از گروههای آموزشی این دانشگاه با گروههای آموزشی دانشگاه‌های بزرگ رقابت می‌کنند.


وی همچنین با اشاره به قبولی 806 نفر از دانشجویان این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته، این امر را دلیلی بر کیفیت آموزشی و تلاش همکاران هیات علمی دانست.


وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد مقالات چاپ شده و پیشرفت حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، عمرانی، دانشجویی، فرهنگی، اداری و مالی، دفتر نهاد و همه قسمت‌های مختلف دانشگاه از رشد روز افزون دانشگاه خبر داد.


امینی عنوان کرد: دانشکده هنر و معماری با پیشرفت فیزیکی 97 درصدی و همچنین سالن ورزشی شماره سه در حال نهایی شدن است و ساخت سالن ورزشی شماره چهار نیز به زودی آغاز خواهد شد.


امینی با اشاره به کمبود کارمند در دانشگاه از رفع این مشکل در آینده ای نزدیک خبر داد.


امینی درباره عدم تخصیص بودجه پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان، از دستگاههای اجرایی درخواست کرد، که در این راستا اقدام کنند، چرا که سیاست دانشگاه بر تعامل با دستگاههای اجرایی استان می‌باشد.


وی با انتقاد از پایین بودن مهارت‌های اجتماعی بین دانشجویان از اقدامات خوب مرکز مشاوره و معاونت دانشجویی در ارتقاء مهارتهای اجتماعی دانشجویان تشکر کرد.


وی همجنین از خانواده‌هایی که نسبت به مسائل و مشکلات فرزندان خود در دوران دانشجویی توجهی نمی‌کنند انتقاد کرد و از آنها خواست که ارتباط خود را با دانشگاه تقویت کنند.


امینی در ادامه از خلاء وجود خیرین دانشگاه ساز در استان گلایه نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به خیر بودن مردم این استان،در آینده‌ای نزدیک این حرکت مبارک اتفاق بیافتد.


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه 57 درصد از دانشجویان این دانشگاه را بانوان تشکیل می‌دهد، گفت: جذب هیات علمی بانو، متناسب با نیاز دانشگاه از جمله ضروریات حال حاضر دانشگاه کردستان است.


وی افزود: همه ما در مقابل دانشجو مسئول هستیم و باید با فعالیت بیشتر زمینه رشد و تعالی همه جانبه دانشجویان را فراهم کنیم.

کلمات کلیدی: کمیته در آمدزایی، کمیته در آمدزایی دانشگاه کردستان، دانشگاه کردستان، جذب هیات علمی زن، استخدام هیات علمی زن، استخدام هیات علمی

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image