ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی تغییر محتوای کتاب پایه سوم دبستان و اول متوسطه (3 بهمن 91)

تغییر محتوای کتاب پایه سوم دبستان و اول متوسطه (3 بهمن 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر در کشور 24 هزار مدرسه هوشمندسازی شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فاطمه قربانی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بر اساس برنامه‎ریزی انجام شده قرار بود در سال تحصیلی جاری 20 هزار مدرسه هوشمندسازی شوند که خوشبختانه این مهم هم‎ اکنون به 24 هزار مورد رسیده است.

وی با تأکید براینکه نیروی انسانی در آموزش و پرورش بر اساس تخصص و ویژگی‎هایی که دارد در جایگاه‎های مورد نیاز به کار گرفته می‎شوند، یادآور شد: هم‎ اکنون هیچ کلاسی بدون معلم در کشور وجود ندارد و حتی در مدارس روستایی با چند دانش‎آموز معلم حضور دارد.

معاون وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام مربیان پیش دبستانی عنوان کرد: پیش دبستانی یک دوره رسمی غیر اجباری است که باید به شیوه غیردولتی اجرا شود، اما نظارت و سیاست بر پیش‎دبستانی و تدوین محتوای آن با آموزش و پرورش است.

قربانی تصریح کرد: استخدام معلم براساس مصوبه قانونی انجام می‎شود و در حال حاضر با وجود دانشگاه ویژه فرهنگیان، استخدام و جذب نیرو از طریق این دانشگاه محقق می‌شود.

وی از تغییر محتوای کتاب پایه سوم دبستان و اول متوسطه خبر داد و افزود: محتوای کتاب پایه سوم دبستان برای سال تحصیلی 93-92 تغییر و همچنین بخشی از کتاب اول متوسطه نیز تغییر خواهد کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: سند انسداد بیسوادی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: این سند با محوریت پوشش حداکثری کودکان و افراد لازم التعلیم در مقطع ابتدایی تهیه شده به نحوی که هر فرد ملزم به گذران دوره تحصیلی ابتدایی است.

قربانی اظهار کرد: هدف اصلی این سند، ریشه کنی بیسوادی و به صفر رساندن آمار بیسواد لازم التعلیم در سطح کشور است.

کلمات کلیدی: کتاب پایه سوم دبستان، سوم دبستان، کتاب سوم ابتدایی، کتاب اول متوسطه، اول دبیرستان، کتاب اول دبیرستان، آموزش و پرورش

آمار بازدید: 518 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image