ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اجرای طرح «بدون کاغذ» تمام امتحانات تستی دانشگاه پیام نور از ترم آینده (26 دی 91)

اجرای طرح «بدون کاغذ» تمام امتحانات تستی دانشگاه پیام نور از ترم آینده (26 دی 91)

رییس دانشگاه پیام نور گفت: آزمون‌های تستی تمام مقاطع و رشته‌های این دانشگاه از ترم آینده با استفاده از رایانه برگزار می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر زیاری گفت:‌ شیوه بدون کاغذ برای اولین بار در امتحانات پایان ترم مقطع کارشناسی پیام نور به صورت آزمایشی درحال برگزاری است.


زیاری با بیان اینکه بر اساس این طرح امکان اعلام نتیجه آزمون دانشجویان بلافاصله پس از پایان امتحان امکان پذیر است، گفت:‌ اما در این ترم و در مرحله آزمایشی، نتیجه آزمون دو روز بعد از امتحان اعلام می‌شود.


وی درمورد مزایای طرح آزمون بدون کاغذ اظهار داشت: این شیوه برگزاری امتحان علاوه بر افزایش ضریب امنیت آزمون‌ها به دلیل ارسال مستقیم سوال از بانک سوالات دانشگاه، کاهش قابل توجه هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت.


زیاری، رفع سریع اشکالات احتمالی در سوالات از طریق مدیریت از سرور مرکزی، امکان چیدمان متفاوت سوالات و گزینه‌ها با حفظ یکسان بودن سوالات برای تمام دانشجویان، ایجاد فضایی آرام برای دانشجو در زمان امتحان و اشراف به همه سوالات و آسان سازی تصحیح نمره‌های امتحانی و تسریع در اعلام نمره دانشجویان را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.


کلمات کلیدی: امتحانات تستی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور، امتحان بدون کاغذ، امتحانات پایان ترم پیام نور

آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image