ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حدنصاب وزني، شرط لازم براي اخذ مدرك دانشگاهي ! (تیر 91)

حدنصاب وزني، شرط لازم براي اخذ مدرك دانشگاهي ! (تیر 91)

افزايش چاقي در بين دانشجويان آمريكايي، باعث ايجاد تدابير خاص از سوي برخي از روساي دانشگاه‌هاي اين كشور شده است.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» ايسنا، به نقل از پرس نيوز، اين اقدامات باعث ايجاد واكنش‌هاي مختلف بين اقشار مختلف شده است. براي مثال دانشگاه لينكولن در آمريكا از جمله دانشگاه‌هايي بوده است كه اقدامات زيادي براي جلوگيري از اضافه وزن و چاقي دانشجويان خود انجام داده است، اين اقدامات با تعيين حد نصاب وزني براي دانشجويان بوده است و افرادي كه وزنشان بيش از حد نصاب بوده است، ملزم به گرفتن و پاس كردن يك يا چند واحد تربيت‌بدني مي‌باشند و در صورتي كه موفق به رسيدن به حد نصاب وزني نشوند از اهداي مدرك به آنان جلوگيري مي‌شود. تصميمي كه البته با اعتراض دانشجويان مواجه شده است.

لس ابدون، معاون رييس دانشگاه بدفوردشاير و رييس تسهيلات دانشجويي در مخالفت با اين تصميم افزود: ما حق چنين برخوردي با دانشجويان چاق را نداريم، آنها به اندازه كافي بزرگ هستند كه بتوانند براي زندگي‌شان تصميم بگيرند، اگرچه دانشگاه‌ها بهتر است دانشجويان را به زندگي سالم‌تر ترغيب دهد.

بنابراين گزارش، اخيرا دانشگاه‌هاي آمريكايي با احداث بوفه‌هاي خاص در دانشگاه‌ها كه غذاهاي رژيمي ويژه‌اي به دانشجويان عرضه مي‌كند، برنامه غذايي خاص را براي دانشجويان خود ترتيب داده است.

اخيرا تحقيقي از سوي جان ويزمن و كوين كاپرهارت از دانشگاه واشنگتون، علت چاقي بي‌رويه در دانشجويان آمريكايي را مشخص كرده است كه ناامني، استرس و حس ناتواني در كنار فراگير بودن غذاهاي چرب به عنوان دلايل اصلي اين اتفاق معرفي شده است.

کلمات کلیدی: اخذ مدرك دانشگاهي در آمریکا، افزايش چاقي در بين دانشجويان آمريكايي، دانشگاه لينكولن در آمريكا، دانشگاه بدفوردشاير، دانشگاه واشنگتون

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image