ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی 100 مرکز جدید علمی کاربردی تا بهمن 91 (2 دی 91)

راه‌اندازی 100 مرکز جدید علمی کاربردی تا بهمن 91 (2 دی 91)

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه‌اندازی 100 مرکز جدید علمی کاربردی تا بهمن ماه 91 خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرسول پورعباس، با بیان اینکه در حال حاضر هزار مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور وجود دارد، گفت: تا دو سال پیش حدود 640 مرکز آموزشی در زیرمجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت می‌کردند که خوشبختانه به لحاظ کمی افزایش خوبی داشته و درعین حال با توجه به رسالت آن‌ها، مراکز جدید عمدتا در جوار محیط کار راه اندازی شده‌اند.


وی با بیان اینکه مقاطع تحصیلی دانشگاه جامع علمی شغل‌محور است، اظهار کرد: بیش از هزار شغل در کشور احصاء شده که بر این اساس رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی راه‌اندازی شده است.


پورعباس با بیان اینکه رشته – شغل‌های علمی کاربردی در سراسر کشور بومی سازی شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 65 درصد فارغ التحصیلان ما جذب بازار کار مرتبط با رشته تحصیلی‌شان می شوند که در برخی حوزه‌ها، این جذب 100 درصد است.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه خاطر نشان کرد: دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ارشد این دانشگاه، پروژه محور است و بر این اساس نیز دوره‌های مهندسی خبرگی راه‌اندازی می‌شود که این دوره‌ها نیز به منظور توسعه فناوری در محیط کار خواهد بود.


وی همچنین به برنامه ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای راه‌اندازی دوره‌های مهندسی خبره، معادل مقطع دکتری دیگر دانشگاه‌ها برای اولین بار خبر داد.


پورعباس در پایان گفت: در حال حاضر جامعه دانشگاهی به سمت شغل محوری حرکت نمی‌کند؛ اما دانشگاه جامع علمی کاربردی راه‌اندازی شده است تا فارغ‌التحصیلان آن براساس نیازهای شغلی کشور تربیت شوند.


کلمات کلیدی: مرکز جدید علمی کاربردی، علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی

آمار بازدید: 583 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image