ارتباط مستقیم با 30742 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز شدن ثبت‌نام عمره دانشجویی و مشخص شدن زمان قرعه‌کشی (29 آذر 91)

آغاز شدن ثبت‌نام عمره دانشجویی و مشخص شدن زمان قرعه‌کشی (29 آذر 91)

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهیان سال 92 از امروز چهارشنبه 29 آذر ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا هشتم دی ماه ادامه دارد و ‌متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.



محمد زارع در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: مراسم قرعه کشی نیز در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از فروردین و اردیبهشت ماه تا خردادماه انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار نفر به عمره اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد اعزام به حج عمره کاهش یافته است بنابراین سهمیه عمره دانشگاهیان نیز به تبع کاهش سهمیه عمره، به نصف کاهش یافته است و امسال سهمیه ما 15 هزار نفر است.


وی ادامه داد: سهمیه‌ها مخصوص دانشجویان مجرد پسر و متاهلان است و در این مرحله سهمیه برای اساتید نداریم اما در حال گفت وگو هستیم تا بتوانیم سهمیه برای اساتید نیز بگیریم و در این راستا ثبت‌نام عمره دانشگاهیان برای سه گروه دانشجویان مجرد پسر، متاهلان و اساتید خواهد بود اما تا زمان دریافت سهمیه به اساتید قول اعزام نمی‌دهیم.


زارع با بیان اینکه امسال بیشترین سهمیه در اختیار دانشجویان متاهل است، گفت: اولویت اعزام با متاهلانی است که در یکی دو سال اخیر ازدواج کرده‌اند.


وی همچنین در خصوص هزینه عمره دانشگاهیان نیز گفت: در حال حاضر هیچ قیمتی را برای هزینه عمره دانشگاهیان نمی‌دانیم منتظر هستیم که هزینه‌ها برآورد شود که اطلاعات لازم در این مورد اعلام می‌شود.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام عمره دانشجویی، عمره دانشجویی، زمان قرعه‌کشی عمره دانشجویی، عمره دانشگاهیان، آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهیان، عمره دانشگاهیان سال 92

آمار بازدید: 1444 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image