ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تسهیل اعطای وام‌های دانشجویی و زمان توزیع اعتبار وام دانشگاه‌ها تا پایان آذر (22 آذر 91)

تسهیل اعطای وام‌های دانشجویی و زمان توزیع اعتبار وام دانشگاه‌ها تا پایان آذر (22 آذر 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انواع تسهیلات و وام‌های دانشجویی تنها با یک ضامن برای کل دوره تحصیل قابل ارائه است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مهندس کیوان مرادیان کوچک سرایی با بیان اینکه هر دانشجو در طول دوره تحصیل خود تنها با ارائه یک ضامن می‌تواند از کلیه وام‌های دانشجویی استفاده کند، اظهارکرد: ضامن مربوطه باید استخدام فعلی یا بازنشسته باشد و یا اینکه قرارداد بالای 3 سال داشته باشد.


وی تصریح کرد: همچنین آیین‌نامه‌ای در دست بررسی است تا یک درصدی از دانشجویان که نمی‌توانند ضامنی را معرفی کنند،‌ با تایید هیات رییسه دانشگاه بتوانند از وام‌های دانشجویی بهره‌مند شوند.


به گفته وی، بیشترین تعداد متقاضیان برای انواع وام‌های دانشجویی به ترتیب مربوط به وام شهریه، وام تحصیلی، وام مسکن و پس از آن وام ودیعه مسکن است.


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خاتمه از توزیع اعتبار مورد نیاز دانشگاه‌ها برای کلیه‌ وام‌های دانشجویی و همچنین یارانه تغذیه تا قبل از پایان آذر ماه خبرداد.


کلمات کلیدی: وام‌های دانشجویی، وام دانشجویی، زمان توزیع اعتبار وام دانشجویی، وام دانشگاه‌ها، انواع تسهیلات و وام‌های دانشجویی

آمار بازدید: 491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image