ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان آغاز ثبت‌نام معرفی‌شدگان ذخیره مرحله دوم آزمون دستیاری (21 آذر 91)

زمان آغاز ثبت‌نام معرفی‌شدگان ذخیره مرحله دوم آزمون دستیاری (21 آذر 91)

ثبت‌نام معرفی‌شدگان جایگزین مرحله دوم سی‌ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی روز چهارشنبه 22 آذر ماه انجام می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلیه افراد معرفی‌شده در مرحله دوم جایگزینی سی‌ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید مراتب آمادگی برای ثبت‌نام و شروع به آموزش خود را به دانشگاه‌های محل پذیرش اعلام کرده و برای انجام ثبت‌نام در ساعت اداری روز چهارشنبه به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.


ثبت‌نام این افراد به ترتیب اولویت از افراد معرفی‌شده حداکثر تا سقف ظرفیت انجام می‌شود، البته باید توجه شود برای هر ظرفیت خالی 3 نفر به ترتیب اولویت معرفی شده‌اند که فقط یک نفر از آنان با رعایت ترتیب مورد پذیرش قرار می‌گیرد.


همچنین، شروع به آموزش افراد پذیرفته‌شده از روز شنبه 25 آذر ماه خواهد بود.


شایان ذکر است، عدم ثبت‌نام یا عدم شروع به دوره از سوی افرادی که وفق مقررات و مصوبات مربوطه دارای اولویت جهت ثبت‌نام و شروع به آموزش هستند به منزله اعلام انصراف فرد می‌باشد، البته مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت‌نام و شروع به آموزش جایگزینی مرحله دوم دارای محرومیت جهت شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره چهلم نمی‌باشند.


همچنین، کلیه دستیاران شاغل به تحصیل اعم از پذیرفته‌شدگان مراحل اصلی، جایگزینی مرحله اول و جایگزینی مرحله دوم و .... مجاز به شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نمی‌باشند.


کلمات کلیدی: ذخیره مرحله دوم آزمون دستیاری، آزمون دستیاری، آزمون پذیرش دستیار تخصصی، سی‌ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

آمار بازدید: 1085 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image