ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس (15 آذر 91)

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس (15 آذر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس روز جمعه 17 آذر به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محسن محدث مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس را شامل 13 مدرسه عنوان کرد و افزود: این مدارس علمیه در 11 استان استقرار یافته‌اند.

وی محل برگزاری آزمون را شهر محل قرار گرفتن مدارس علمیه دانست و افزود: داوطلبان ورود به این مدارس علمیه در این آزمون طی 100 دقیقه به 100 سئوال چهارگزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه داوطلبان ورود به این مدارس علمیه با حداقل دارای مدرک دیپلم پذیرش می‌شوند، ادامه داد: منابع آزمون ورودی مدارس علمیه جدیدالتاسیس مانند آزمون سراسری سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون به منظور دعوت به مصاحبه اول دی‌ماه اعلام خواهد شد، تصریح کرد: از سوم تا 20ام دی‌ماه زمان مصاحبه داوطلبان در نظر گرفته شده است. زمان اعلام نتایج نهایی 7 بهمن‌ماه و زمان آغاز سال تحصیلی این مدارس علمیه نیز 15 بهمن‌ماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام محدث با اشاره به اینکه آزمون ورودی سراسری حوزه‌های علمیه خواهران اردیبهشت‌ماه هر سال برگزار می‌شود، افزود: به منظور استفاده از ظرفیت مدارس علمیه‌ای که پس از مهرماه شرایط پذیرش طلاب را فراهم می‌کنند، آزمون ورودی این مدارس اکنون برگزار می‌شود.

این مدارس علمیه در مناطق و شهرهای مهران و ایوان در استان ایلام، ماکو و قره ضیاءالدین در استان آذربایجان غربی، ماهدشت در استان البرز، ولنجک در استان تهران، آبیک در استان قزوین، رفسنجان در استان کرمان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، کوهدشت در استان لرستان، سنجان در استان مرکزی،‌ نکا در استان مازندران و تفت در استان یزد دائر شده‌اند.

کلمات کلیدی: مدارس علمیه خواهران، آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران، مدارس علمیه خواهران جدید التاسیس، حوزه‌های علمیه خواهران

آمار بازدید: 457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس آدينه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

با سلام بنده دانشجوی کارشناسی ارشد میباشم .با توجه به اینکه در سایت عنوان کرده بودین افرادی که حافظ کل قران ونهج البلاغه وافرادی که دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر هستند بدون ازمون پذیرش میشن متاسفانه من یکی ازداوطلبانی بودم که در ازمون شرکت نکردم وغیر مجاز میباشم لطفا بگویید که تکیف من چیه با تشکر