ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه قراردادهای دانشگاه خواجه نصیر با بخش صنعت و تبدیل کویر به مزرعه (9 آذر 91)

قراردادهای دانشگاه خواجه نصیر با بخش صنعت و تبدیل کویر به مزرعه (9 آذر 91)

مدیرکل امور پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، حجم قرار دادهای این دانشگاه با صنعت را حدود 15 میلیارد تومان ذکرکرد و گفت: این دانشگاه حدود 200 پروژه مشترک با صنایع مختلف در دست اجرا دارد.

دکتر حمید خرسند درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای پروژه های مشترک میان این دانشگاه با وزارتخانه‌های دفاع، صنایع، نفت و جهاد کشاورزی، افزود: در قالب امضای تفاهم نامه همکاریهای مشترک حدود 200 پروژه مشترک تحقیقات با وزارتخانه‌های مختلف و صنایع در حال اجرا است.

مدیرکل امور پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از اجرای طرح‌های کلان ملی در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: ا6 طرح از طرحهای کلان مصوب در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اجرایی می شود که از آن جمله می‌توان به طرح ساخت بالگرد ملی اشاره کرد .

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در مراحل ابتدایی است، خاطر نشان کرد: طرح کلان \"شور ورزی\" از دیگر طرح‌های این دانشگاه است. در این طرح قرار است کویر به مزارع کشت تبدیل شود.

خرسند با اشاره به حجم قراردادهای این دانشگاه با بخش صنعت، یادآورشد: حجم قراردادهای دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در سال گذشته 10 تا 15 میلیارد تومان بوده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه خواجه نصیر، تبدیل کویر به مزرعه، طرح ساخت بالگرد ملی، طرح شور ورزی

آمار بازدید: 528 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image