ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایان کار کمیته فرهنگی انتخاب دانشجوی نمونه کشوری (7 آذر 91)

پایان کار کمیته فرهنگی انتخاب دانشجوی نمونه کشوری (7 آذر 91)

فعالیت کمیته فرهنگی هفدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاه های علوم پزشکی کشور با رسیدگی به 228 پرونده ارسالی، پایان یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فرهنگی ستاد برگزاری هفدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاههای علوم پزشکی کشور که از صبح روز دوشنبه 8 آبان 91 در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، بررسی بخش فرهنگی پرونده‌های دانشجویان را آغاز کرد به کار خود پایان داد.

در این دوره، تعداد 228 پرونده در 14 روز (1600 نفر ساعت) توسط یک کمیته چهار نفره مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به حساسیت کار در این کمیته، پرونده‌های ارسالی سه بار مورد بازبینی قرار گرفتند.

تعداد پرونده‌های بررسی شده به تفکیک مقطع تحصیلی شامل 7 پرونده در مقطع کارشناسی ناپیوسته، 77 پرونده در مقطع کارشناسی، 27 پرونده در مقطع کارشناسی ارشد، 36 پرونده در مقطع پزشکی، 8 پرونده در مقطع داندانپزشکی، 3 پرونده در مقطع داروسازی و 70 پرونده در مقطع دکترای تخصصی (Ph.D) می شود.

کلمات کلیدی: دانشجوی نمونه کشور، کمیته فرهنگی انتخاب دانشجوی نمونه، دانشجوی نمونه دانشگاههای علوم پزشکی، معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

آمار بازدید: 808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image