ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شناسنامه‌دار شدن 250خوابگاه غیردولتی (29 آبان 91)

شناسنامه‌دار شدن 250خوابگاه غیردولتی (29 آبان 91)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از شناسنامه دار شدن 250 خوابگاه خصوصی در کشور خبر داد و گفت: پس از فراهم شدن امکانات، فعالیت این خوابگاهها از سال تحصیلی 94-93 آغاز خواهد شد.


کیوان مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: پس از نظارت اولیه روی خوابگاههای فعال هم اکنون بیش از 250 خوابگاه در کشور شناسنامه دار شدند و از سوی صندوق رفاه دانشجویان مجوز دریافت کردند و به عضویت اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی در آمدند.

وی همچنین خبر از اولویت دریافت وام مسکن برای دانشجویان ساکن در این خوابگاهها داد و گفت: برای آغاز فعالیت این خوابگاهها نیاز است ابتدا استانداردهای فنی، میزان اجاره بها، امنیت و سایر الزامات در مورد این خوابگاهها عملیاتی شود.

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نرخ اجاره بها در این خوابگاهها مشترکاً و توسط این صندوق و تعاونی خوابگاه داران غیردولتی تعیین خواهد شد.

مرادیان درباره زمان به بهره برداری رسیدن این خوابگاهها تاکید کرد که در سال تحصیلی 94-93 خوابگاههای خصوصی به طور کامل فعال می شوند زیرا لازم است تا آن زمان تسهیلات 4 درصدی در نظر گرفته شده برای این خوابگاهها هم تحقق یابد.

کلمات کلیدی: خوابگاه غیردولتی، خوابگاه دانشجویی، خصوصی سازی خوابگاهها، خوابگاه خصوصی، شناسنامه دارشدن خوابگاه خصوصی

آمار بازدید: 446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image