ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمي كاربردي، تك جنسيتي شد

دانشگاه جامع علمي كاربردي، تك جنسيتي شد

محمود احمدي‌نژاد، در پانزدهم تير ماه سال جاري در نامه‌اي به وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، بر جلوگيري از اقدامات سطحي و غير عالمانه در برخي دانشگاه‌ها، مبني بر اعمال رشته‌ها و كلاس‌هاي تك جنسيتي تأكيد كرده بود.

با وجود اعلام نظر رسمي رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگيري از تك جنسيتي شدن برخي كلاس‌ها و يا دانشگاه‌ها، دانشگاه جامع علمي كاربردي، اقدام به تك جنسيتي كردن دانشگاه‌ها كرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، دانشگاه جامع علمي كاربردي با انتشار دفترچه‌هاي نام‌نویسی و بدون هماهنگي واحدهاي دانشگاهي، دانشگاه‌ها را به زنانه و مردانه تبديل كرد. اين در حالي است كه 70 درصد دانشجويان اين دانشگاه را خواهران تشكيل مي‌دهند و اقدام انجام شده از سوي دانشگاه جامع به لحاظ افزايش هزينه‌ها، ضرر هنگفتي براي مديران واحدها خواهد داشت.

بنا بر اين گزارش، دکتر محمود احمدي نژاد، در پانزدهم تير ماه سال جاري، در نامه‌اي به وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر جلوگيري از اقدامات سطحي و غير عالمانه در برخي دانشگاه‌ها، مبني بر اعمال رشته‌ها و كلاس‌هاي تك جنسيتي تأكيد كرده بود.

گفتنی است، بحث تک جنسیتی کردن دانشگاه‌ها اتفاقا از جمله مواردی بود که صفر تا صد آن از سوی دولت و به ویژه وزیر علوم طرح و رسانه‌ای شد و سپس در چرخشی یک باره، رییس‌جمهور و وزیر مربوطه، آن را خواسته‌ای غیر منطقی عنوان کردند!

برچسب ها: علمی کاربردی ، وزیر علوم ، تک جنسیتی

آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مصطفي ابوالفتحي يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶

موافق نيستم