ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان (28 آبان 91)

ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان (28 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: طی سال‌های اخیر تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان با شرایط آسان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مجمع تشکل‌های دانش بنیان در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران افزود: طی 4 سال گذشته از طریق ستادهای فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های مختلفی از شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ 3 هزار میلیارد تومان با شرایط آسان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به راهبری 25 طرح کلان ملی از سوی این معاونت گفت: تولید رادیو داروها، ابر رایانش ملی و تجهیزات پزشکی از جمله این طرح‌ها بوده است.

سلطان‌خواه اضافه کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای راهبری 25 طرح کلان ملی بودجه 1800 میلیارد ریالی اختصاص داده است.

وی با اشاره به لزوم صادرات محصولات دانش بنیان کشور گفت: در سال 89 میزان صادرات محصولات دانش بنیان کشور 620 میلیون دلار بوده است که این میزان در سال 91 باید از مرز یک میلیارد دلار افزایش یابد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه محصولات دانش بنیان کشور نیازمند بازارهای منطقه‌ای و بین المللی هستند، تصریح کرد: باید سهم صادرات کالاهای با دانش و فناوری بالا در کشور افزایش یابد.

سلطان‌خوان تأکید کرد: امیدوارم طرح راهبرد اقتصاد مقاومتی با تدبیر سیاست گذاران و همه مردم دلسوز علاوه بر دور زدن تحریم‌ها منجر به شکست تحریم‌ها نیز شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر توسعه علم و فناوری کشور مسیر جدیدی را آغاز کرده است، افزود: امروز تنها پرورش دانشجو در دانشگاه‌ها هدف نهایی نیست بلکه ثروت زایی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید دانش مبنا از اهداف اصلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به شمار می‌رود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه عمیق بر تکمیل چرخه علم، استفاده از دستاوردهای علمی و پژوهشی و تجاری سازی دستاوردهای علمی را مهم عنوان کرده‌اند و این امر موجب اقتدار کشور و رفاه مردم خواهد شد.

سلطان‌خواه با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: این قانون اثرگذارترین قانون در کشور در راستای شکوفایی حوزه علم و فناوری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی محقق می‌شود.

کلمات کلیدی: تسهیلات قرض الحسنه، وام قرض الحسنه، شرکت‌های دانش بنیان، وام شرکت‌های دانش بنیان

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image