ارتباط مستقیم با 30807 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه چاپ 45 نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان (27 آبان 91)

چاپ 45 نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان (27 آبان 91)

مسوول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از چاپ 45 نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.



مهدی امید در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اعلام این خبر افزود: همه ساله در سطح دانشگاه‎های کشور جشنواره‎ها و نمایشگاه‎‌‎های مختلفی از جمله نمایشگاه بین‎المللی مطبوعات و خبرگزاری‎ها، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور، جشنواره‎های منطقه‎ای نشریات دانشجویی و غیره برگزار می‎شود.


وی ادامه داد: در این راستا نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از سال 1385 تاکنون 22 رتبه برتر جشنواره‎های کشور را به خود اختصاص داده‎اند و تنها، جای رتبه غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات در مجموعه افتخارات نشریات دانشگاه لرستان خالی بود که این مسأله هم به لطف خدا و حمایت همه‎جانبه مسوولان این دانشگاه اتفاق افتاد.


مسوول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان عنوان کرد: نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان طبق آرشیو موجود، از سال 1356 تاکنون منتشر می‎شده‎ اما سیر صعودی و کیفی و کسب رتبه‎های برتر در جشنواره‎های سراسری و بین‎المللی از سال 1385 آغاز شد و تاکنون نیز استمرار دارد.


امید با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دست‎اندرکاران نشریات دانشگاه لرستان جذب بازار کار حرفه‎ای و سراسری شده‎اند، تصریح کرد: این افراد در مسیر رشد و تعالی نشریات استانی و کشوری، کمک قابل توجهی کرده‎اند.


وی افزود: هم‎اکنون چند سالی است امکان برگزاری منظم کارگاه‎های آموزشی نشریات دانشجویی با موضوعات گرافیک و صفحه‎آرایی، خبر، مصاحبه، مقاله، گزارش، آیین‎نامه نشریات و کارگاه‎های تکمیلی در این حوزه موجبات رشد و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان فراهم کرده است و این امر موجب کسب اعتماد به نفس، پویایی، تحرک و نشاط در بین دانشجویان شده است.


امید در پایان بیان کرد: در حال حاضر 45 نشریه دانشجویی در قالب‎های مختلف علمی، تخصصی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، طنز و... در دانشگاه لرستان منتشر می‎شود.


کلمات کلیدی: نشریه دانشجویی، نشریه دانشجویی دانشگاه لرستان، دانشگاه لرستان، نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان

آمار بازدید: 399 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image