ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور تا پایان سال (26 آبان 91)

برگزاری جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور تا پایان سال (26 آبان 91)

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره گفت: در آینده نزدیک جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.



شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، افزود: جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور سراسر کشور در نیمه دوم سال‌جاری و با محوریت نماز، کلید خواهد خورد.


وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‎های پیام‎نور سراسر کشور و با هدف ایجاد جنبش نرم‌افزاری در حوزه معنوی با محوریت‎ نماز و قرآن خواهد بود.


این مسئول، ترویج فرهنگ نماز را از دیگر اهداف مهم این جشنواره برشمرد و یادآور شد: انس با قرآن، انس معنوی در فضای مجازی و مقابله با جنگ‌نرم در فضای سایبری، از دیگر اهداف قابل توجه این جشنواره به شمار می‌آید.


وی ابراز کرد: موافقت‌های اولیه از طریق معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‎نور انجام شده و مراحل استقرار دبیرخانه و فعال کردن پورتال جامع در حال فراهم کردن است.


شعبانی با اشاره به اینکه این جشنواره در نیمه سال 91 افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: اختتامیه این طرح در اواخر امسال و یا اوایل سال 92 بر اساس شرایط برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه نماز و قرآن سراسر کشور، معاونت سازمان پیام‎نور و ستاد پیام‎نور استان زنجان در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند و در حال رایزنی با مسجد مقدس جمکران برای همکاری هرچه بیشتر هستیم.


کلمات کلیدی: جشنواره وبلاگ پیام نور، وبلاگ نویسی پیام نور، جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور، دانشگاه پیام نور، وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image