ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تجلیل از دانشجویان برگزیده واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی (26 آبان 91)

تجلیل از دانشجویان برگزیده واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی (26 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: در مراسمی از هشت دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در زمینه علمی، پژوهشی و ورزشی تجلیل شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمل، در این مراسم که با حضور دانشجویان جدید سال تحصیلی 91-92 واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار شد در قسمت ورزشی از قاسم رضایی قهرمان جهان و صاحب مدال طلای المپیک، نوشاد عالمیان چهره المپیکی تنیس روی میز کشور و برادرش نیما با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین از دانشجویان موفق در زمینه علمی از سعید باقری دانشجوی ترم اول مقطع دکتری که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در واحد آیت‌الله آملی با ارائه هفت مقاله ISI گذرانده بود، سعید محمدزاده دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد این واحد که از پایان‌نامه خود پنج مقاله ISI منتشر کرده بود و سید محمدرضا نورمحمدی دانش‌آموخته رشته مهندسی عمران که در کنکور کارشناسی ارشد رتبه هفت را کسب کرده بود، تقدیر شد.

ابوالفضل الیاسی مخترع و محقق شهیر از دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی بود که به همراه ونداد دهقان در زمینه پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیین تجلیل از دانشجویان برجسته علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با سخنرانی فاضل لاریجانی و لطفی رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل همراه بود.

دانشجویان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در سال تحصیلی 90-91 هرکدام به نوبت در جایگاه حاضر شدند و از تجربیات شخصی خود برای دستیابی به موفقیت گفتند.

پدر نوشاد عالمیان هم به دلیل حضور فرزندانش در مسابقات بین‌المللی در جایگاه حاضر شد و از زحمات لاریجانی به خاطر برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

در این مراسم به نمایندگی از تمام دانشجویان جدیدالورود از خانم سمیرا سبزواری دانشجوی ترم اول کارشناسی ارشد حسابداری از خانواده ایثارگران نیز تقدیر شد.

کلمات کلیدی: دانشجویان برگزیده، دانشجویان برتر، واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، دانشگاه آزاد، دانشجویان برگزیده دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 573 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image