ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد عدم حمایت دانشگاه آزاد از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و جذب 15 هزار هیئت علمی (25 آبان 91)

عدم حمایت دانشگاه آزاد از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و جذب 15 هزار هیئت علمی (25 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در ایام انتخابات از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کند و تنها با برگزاری همایش ها و جلسات گوناگون مردم را برای حضور حداکثری تشویق می کند.


به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دانشجو، بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: هدف دانشگاه آزاد از برگزاری سمینارها و همایش ها در ایام انتخابات حمایت از کاندیدا و شخص خاصی نبوده بلکه هدف تبیین شاخصه ها و معیارهای کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: در حال حاضر فضای دانشگاه آزاد به گفتمان ولایی و دینی تبدیل شده و در ایام انتخابات پیش رو نیز این دانشگاه تمام تلاشش بر ترغیب مردم و دانشجویان برای حضور حداکثری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از از جذب یک هزار عضو هیئت علمی در سال جاری خبر داد و افزود: طی 5 سال‌ آینده 15 هزار عضو هیئت علمی دیگر نیز جذب می شوند.

دانشجو تصریح کرد: بیش از 200 هزار متر مربع ساختمان سازی و بیش از یک میلیون متر مربع ساختمان سازی در دست اجرا است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، انتخابات در دانشگاه آزاد، انتخابات ریاست جمهوری، هیئت علمی، استخدام هیئت علمی، جذب هیئت علمی، استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 453 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image