ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش رونمایی از میدان مغناطیسی و مولد فرکانس رادیویی شتاب دهنده خطی داخل سیکلوترون (25 آبان 91)

رونمایی از میدان مغناطیسی و مولد فرکانس رادیویی شتاب دهنده خطی داخل سیکلوترون (25 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: میدان مغناطیسی و مولد فرکانس رادیویی شتاب‌دهنده خطی داخل سیکلوترون صبح امروز با حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران در این زمینه گفت: این طرح از سال 86 در دانشگاه تهران شروع شده است که تا دو ماه آینده دستگاه این طرح تکمیل می‌شود.

وی افزود: این طرح برای تولید رادیوداروها و رادیوتراپها استفاده می‌شود.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: طرح میدان مغناطیسی و مولد فرکانس رادیویی شتاب‌دهنده خطی داخل سیکلوترون می‌تواند کاربردهای دیگر نیز داشته باشد.

رهبر اضافه کرد: بر روی این طرح دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فعالیت کردند و بسیاری از دانشجویان پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای خود را بر اساس این طرح انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: نگرانی دباره تحریم‌ها معنایی ندارد زیرا تحریم‌ها همواره برای کشور فرصت بوده‌اند.

رهبر خاطرنشان کرد: به واسطه تحریم‌هایی که بر علیه کشور انجام شده است طی سال‌های گذشته به دستاوردهای علمی و تحقیقاتی بسیاری دست یافته‌ایم و این امر قدرت کشور است که هرگونه تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی گفت: شرایط تحریم‌ها در کشور بستری را فراهم کرده که دانشجویان با انگیزه بیشتری فعالیت‌های علمی خود را پیگیری کنند.

کلمات کلیدی: میدان مغناطیسی، مولد فرکانس رادیویی، شتاب دهنده خطی داخل سیکلوترون، سیکلوترون، دانشگاه تهران، دستاوردهای علمی دانشگاه تهران، دستاوردهای پژوهشی دانشگاه تهران

آمار بازدید: 625 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image