ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان تحویل مسکن کارکنان دانشگاه آزاد و تامین مسکن دانشجویان (24 آبان 91)

زمان تحویل مسکن کارکنان دانشگاه آزاد و تامین مسکن دانشجویان (24 آبان 91)

مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد از تحویل مسکن‌های واگذار شده به پرسنل دانشگاه آزاد تا خرداد ماه خبر داد.



فربد کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شرایط واگذاری و ثبت‌نام طرح تامین مسکن پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تامین مسکن پرسنل دانشگاه اعم از کارمندان خدماتی، پرسنل اداری، اعضای هیات علمی و کلیه افرادی که به نحوی با دانشگاه همکاری دارند با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که بخش اول آن شامل 2450 واحد است.


وی با بیان اینکه پروسه ساخت مسکن زمانبر است، تصریح کرد: بر این اساس از وزارت راه و شهرسازی خواسته شده تا پروژه‌های در دست ساخت و یا در حال اتمام را معرفی کند.



وضعیت تامین مسکن کارکنان در شهرهای مختلف


وی افزود: بر این اساس وزارت راه و شهرسازی 400 واحد در بینالودشهر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی را معرفی کرده است.


وی با بیان اینکه تخصیص‌های مسکن به متقاضیان در حال انجام است، اظهار کرد: در کل کشور 3620 متقاضی معرفی شده‌اند.


کمایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن برای 750 واحد در شهرستان‌های صفادشت، فیروزکوه و رودهن، گفت: 200 نفر برای واگذاری مسکن مهر در این شهرستان به بنیاد مسکن معرفی شده‌اند.


مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد افزود: آورده مالی متقاضیان دریافت مسکن مهر در شهرستان‌های صفادشت، فیروزکوه و رودهن 7 تا 15 میلیون تومان است که پرداخت‌ها بر اساس امکانات و متراژ متفاوت است و به مابقی آن تسهیلات بانکی تعلق می‌گیرد.


وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان البرز 1300 واحد را در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد معرفی کرده است، تصریح کرد: آورده مالی برای شهرستان اشتهارد یک تا 12 میلیون تومان و نظرآباد شش تا 12 میلیون تومان است.



تامین مسکن دانشجویان تا پایان سال


کمایی با تاکید بر اینکه محدودیتی برای ثبت‌نام متقاضیان نداریم، خاطر نشان کرد: هر متقاضی که شرایط دریافت مسکن مهر را داشته باشد می‌تواند ثبت‌نام کند و ما نیز برای واگذاری اولویت‌بندی نداریم.


وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق واحدهای دانشگاهی خود برای ثبت‌نام اقدام کنند.


مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد با بیان اینکه تخصیص مسکن مهر به دانشجویان در دستور کار معاونت عمرانی قرار دارد، اظهار کرد: در نظر داریم در فاز بعدی در واقع تا قبل از پایان سال تامین مسکن دانشجویان را آغاز کنیم.


کلمات کلیدی: تامین مسکن دانشجویان، تامین مسکن دانشجویان دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، مسکن دانشجویی، مسکن کارکنان دانشگاه آزاد، مسکن پرسنل دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 605 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image