ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران (22 آبان 91)

افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران (22 آبان 91)

با حضور معاون اول رییس‌جمهور، سومین نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا رحیمی صبح امروز (دوشنبه) از سومین نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصلی نماز جمعه دانشگاه تهران بازدید کرد و ضمن افتتاح این نمایشگاه، با غرفه‌داران به گفت‌وگو پرداخت.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه تهران، معاون اول رییس‌جمهور را در این بازدید همراهی کردند.


رحیمی طی این بازدید، در جریان آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و نیز برنامه‌های آتی برای توسعه این فعالیتها قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه 45 دانشکده و پژوهشگاه تازه تأسیس دانشگاه و 50 مرکز پژوهشی حضور فعال دارند و از 15 دستاورد پژوهشی که طی دو سال گذشته تولید شده است، رونمایی خواهد شد و حدود 100 محصول جدید دانش بنیان مربوط به مراکز پژوهشی به نمایش گذاشته می‌شود.


کلمات کلیدی: نمایشگاه دستاوردهای علمی، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی

آمار بازدید: 516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image