ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تبدیل وضع و ارتقای رتبه اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی بزودی انجام می‌شود (22 آبان 91)

تبدیل وضع و ارتقای رتبه اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی بزودی انجام می‌شود (22 آبان 91)

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سه سال اخیر 25 هزارمترمربع به مجموع فضاهای علمی و آموزشی این دانشگاه افزوده شده است.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مسعود گنجی در جلسه ایجاد هیات ممیزه مستقل دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در سال‌های اخیر در این دانشگاه از نظر سازندگی کارهای چشمگیری انجام شده و تعامل وزارت علوم با این دانشگاه در زمینه‌های مختلف و همکاری‌های شایسته دانشگاه ارومیه در زمینه هیات ممیزه قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری کرد که تبدیل وضع و ارتقای رتبه علمی اعضای هیات علمی در اسرع وقت انجام شود تا این افراد بتوانند به نحو مطلوب از حقوق و مزایای مربوط بهره مند شوند.

وی موفقیت‌های مرکز رشد و دیگر واحدهای دانشگاه و کسب رتبه‌های فرهنگی در سطح کشور و استان و همچنین در دست ساخت بودن 35 هزار مترمربع برای فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و اختصاص پنج هزار متر مربع برای پارک علم و فناوری را از فعالیت‌های این دانشگاه ذکر کرد.

دانشگاه محقق اردبیلی پیش از این هیات ممیزه نداشته و امور مربوط به تبدیل وضع ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی دانشگاه در هیات ممیزه منطقه شمال غرب کشور به مرکزیت دانشگاه ارومیه انجام می شد.

کلمات کلیدی: تبدیل وضع اعضای هیات علمی، تبدیل وضع هیئت علمی، ارتقای رتبه اعضای هیات علمی، ارتقای رتبه هیئت علمی، دانشگاه محقق اردبیلی، هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 560 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image