ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه اندازی اینترنت بی‏سیم در دانشگاه آزاد دماوند (20 آبان 91)

راه اندازی اینترنت بی‏سیم در دانشگاه آزاد دماوند (20 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: برای استفاده اساتید و دانشجویان، اینترنت بی‏سیم در این دانشگاه راه‏اندازی شد.


حمیدرضا حسینی‏دانا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای خدمات‏رسانی به اساتید و دانشجویان برای استفاده از شبکه اینترنت، این امکان در قالب اینترنت بی‏سیم در اختیار اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که شهرستان دماوند از بستر مخابراتی مناسب برخوردار نیست، از محل مازاد اینترنت بخش‌های اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، این امکان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: بدیهی است در روزهای ضروری و خاص همچون روزهای ثبت‏نام، این خط اینترنت قطع می‏شود و در فرآیند ثبت‏نام مورد استفاده قرار می‏گیرد.

حسینی‏دانا بیان کرد: همچنین در فروردین ماه سال جاری فیبر نوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند متصل شد و این امکان را به وجود آورد که پهنای باند دانشگاه برای انجام فعالیت‏های مختلف به 16 مگابیت بر ثانیه برسد.

وی افزود: عملیات کشیدن فیبر نوری در منطقه از سال 85 توسط مخابرات دماوند آغاز شد و پس از پیگیری‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با 5 هزار متر فیبرکشی به اتاق سرورهای دانشگاه راه یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نخستین مکان در این شهرستان است که به چنین امکانی دست می‏یابد و به این ترتیب ثبت‏نام دانشجویان سریع‏تر خواهد بود و بستر تحقیقاتی و پژوهشی نیز در دانشگاه با دسترسی راحت دانشجویان و اساتید امکان بیشتری می‏یابد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد دماوند، تسهیلات دانشگاه آزاد دماوند، دانشگاه آزاد، اینترنت بی‏سیم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image