ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعمال قوانین محدودکننده برای موسسات اعزام دانشجو در ویتنام (17 آبان 91)

اعمال قوانین محدودکننده برای موسسات اعزام دانشجو در ویتنام (17 آبان 91)

قوانین جدید دولتی در ویتنام با هدف اعمال محدودیت و ساماندهی موسسات اعزام دانشجو و دارای فعالیت‌های برون مرزی تا پایان ماه جاری اجباری می‌شود.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هدف از اجرای مقررات جدید بازداشتن روند رو به رشد افزایش آموزشگاه‌های غیرمجاز مرتبط با خارج و نیز افزایش کیفیت در این بخش است.


در این رابطه تان دانگ، نخست‌وزیر کشور ویتنام اعلام کرد: قانون جدید تا 15 نوامبر اجرایی خواهد شد و تمامی موسسات آموزشی مرتبط با خارج از تحصیلات ابتدایی گرفته تا سطح دانشگاه را دربر می‌گیرد. بر این اساس در تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان حدود اختیاراتی تعریف شده همچنین نقش اساتید تعیین شده است. ضمنا برای دانشجویان و آموزگاران یک سطح حداقلی دانش زبان انگلیسی مشخص گردیده است.


به گزارش یونیورسیتی ورلدنیوز، از ابتدای سال به هفت موسسه اعزام دانشجو به کشورهای سنگاپور، استرالیا و فرانسه اخطار داده شده بود تا نسبت به توقف فعالیت‌های خود یا پرداخت جریمه اقدام کنند. گفته می‌شود این موسسات قوانین را زیر پا گذاشته یا فاقد اعتبار و وجاهت قانونی هستند.


دو موسسه دیگر آموزشی خارجی به نام‌های «آی ال اِی ویتنام» و «ئی آرسی» ویتنام نیز به دلیل اقدام غیرقانونی مبنی بر ثبت‌نام از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، مبلغ 10 هزار دلار جریمه شدند.


کلمات کلیدی: موسسات اعزام دانشجو، محدودیتهای موسسات اعزام دانشجو، قوانین محدود کننده موسسات اعزام دانشجو، اعزام دانشجو، اعزام دانشجو در ویتنام، دانشگاههای ویتنام

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image